Beantwoord

signaal valt weg

  • 27 July 2020
  • 7 reacties
  • 37 keer bekeken

Mijn Experiabox hapert waardoor alles uitvalt. Eerst eens in de zoveel dagen maar de laatste tijd een paar keer per dag. Geen wifi, geen internet geen radio of tv.

Tijdens de radio / tv storing krijg ik de volgende melding op het scherm. “Zender niet beschikbaar. Zap naar een andere zender en weer terug". Dat helpt allemaal niet. De storing duurt enkele seconden tot meerdere minuten en is echt super irritant. 

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 1 August 2020, 14:19

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Hoi @Dine . 

Kun jij je profiel aanvullen en mij een seintje geven ? 

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.

Sorry ik weet niet of ik je goed begrijp. Heb mijn profiel zoveel mogelijk aangevuld. Klantnummer weet ik niet.

Probleem is nog niet opgelost helaas.

 

Ik heb je lijn doorgemeten. Mijn advies is om de experiabox een reset te geven. Een zogenaamde harde reset. Dat kun je doen door met een paperclip in het reset gaatje te prikken en dan 10 seconden lang ingedrukt te houden.

Hierna gaat het modem nieuwe software ophalen. Mocht het probleem daarna terugkomen wil ik dat graag weten.

Heb je harde reset net uitgevoerd. Ik hoop dat het helpt en anders meld ik me weer.

Bedankt voor je hulp zover.

Ik hoop dat dit de oplossing is. Zo niet, laat het maar weten en dan duiken we er dieper in.

Ik wat het met spanning af…..