Hallo,
na 8 x +30min in verschillende calls te hebben gezeten maar een poging om via deze weg goed geholpen te worden:
Probleem 1 : 2x mobiel prepaid om laten zetten naar abo KPN → sim kaarten ontvangen ; activeren lukt niet via website ; aanvragen nieuwe activatie code komt niet aan.
> feedback van verschillende call center medewerkers : contract verstuurd naar verkeerd emailadres (nog steeds niet ontvangen op juiste emailadres) ; simkaart nog als order in systeem (ik heb hem echter al...) en tot slot zou de simkaart activeringswebsite niet werken : wacht nog even een dag…
Probleem 2: voor een 2e adres (recreatiewoning) een internet + TV aansluiting aangevraagd in buitengebied : KPN zou nog bellen om laatste gegevens te verieferen (o.a. exacte locatie en wijziging afleveradres van de apparatuur) → niets meer vernomen.
Probleem 3 : verkeerde factuur over de maand augustus. Met call center afgesproken dat ik bevestiging krijg dat ik 25,- euro teruggestort krijg : nog niet gebeurd en geen bevestiging ontvangen, Vraag me af of het wel goed verwerkt is.
Beste antwoord door Erik van KPN
Bekijk origineel