Vraag

Sinds 2 december geen internet meer

  • 9 January 2021
  • 10 reacties
  • 81 keer bekeken

Ik was, met de nadruk op was, vorig jaar blij dat we eindelijk glasvezel kregen. We waren klant bij Telfort. de overgang naar glasvezel daar ging al niet goed (snelheid werd ineens gehalveerd, dat verwacht je juist niet bij glasvezel). 

Nadat dit weer rechtgezet was eerst gewacht tot we waren gemigreerd naar KPN. Toen dit gebeurt was wijziging aangevraagd. Meer snelheid, TV erbij en vaste telefoon weg. Aanvragen ging simpel genoeg. Ingangsdatum wijziging 2 december.

Wat ze wel hebben gedaan weet ik niet. Maar het is een onvoorstelbaar grote puinhoop. Wat goed gelukt is is de oude verbinding om zeep helpen. Dat is het enige wat goed is gegaan. De nieuwe verbinding werkt niet. En KPN blinkt hierin uit in onduidelijkheid, afspraken niet nakomen en nog meer van zulke dingen. Mooi voorbeeld. Na ruim 3 weken geen internet wordt er weer eens een reddingspoging gedaan. die mislukt. Wat krijg je dan te horen. Ja nu mogen we er weer 5 werkdagen over doen (van wie? niet van mij….). Vervolgens hoor je helemaal niets meer. En iedere keer krijg je te horen dat je die dag gebeld wordt door de betreffende afdeling en dat de verbinding de volgende dag actief wordt. 

Deze week maar naar het algemene nummer gebeld. Kom je bij een escalatie afdeling. Krijg je voor de verandering een keer een naam en telefoonnummer. Aangegeven dat ik geïnformeerd wil worden (en daar heb ik ook wel recht op dacht ik zo). Is goed. Maar je raad het al, zelf bellen nee, dus 10 keer geprobeerd maar er wordt gewoon niet opgenomen.

 

Naast de onvoorstelbaar slechte dienstverlening vind ik ook dat ze onbeschoft zijn. Zo ga je niet met klanten om.

Ik heb geen keus als ik glasvezel wil. Maar zodra er in de toekomst een andere provider komt ben ik direct weer weg.

 

En nu mijn vragen:

WANNEER GAAN JULLI MIJN PROBLEEM NU WEL EENS OPLOSSEN?

WANNEER GAAN JULLIE MIJ OP EEN MANIER BEHANDELEN ZOALS EEN KLANT BEHANDELD HOORT TE WORDEN?

HOE GAAN JULLIE MIJ COMPENSEREN?​​


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +24

U had een Telfort abonnement, u heeft nu een KPN abonnement? Dan moet u een andere router krijgen, heeft u deze gekregen? Want daar lees ik niets over.

Ja, ze hebben die vervangen voor een experia V10. Het zit ergens anders. want op het glasvezelkastje wat gemonteerd is blijft het PON lampje constant knipperen.

Reputatie 7
Badge +20

Goedenavond @KPN rot provider, welkom op het forum. 
Het is natuurlijk nooit de bedoeling dat iets zo lang zou duren! Uberhaupt was het natuurlijk niet de bedoeling dat dit zou gebeuren.
Je dossier is al in behandeling bij mijn collega's begrijp ik maar ik kijk graag even met je mee naar de voortgang.
Ik kan je niet beloven dat ik iets kan bespoedigen maar hopelijk kunnen we in ieder geval wat licht schijnen op de situatie.

Op de hoogte gehouden worden van wat er gebeurt. Dat zou al een enorme verbetering zijn. Want daar ontbreekt het volledig aan.

Reputatie 7
Badge +20

Ik kijk graag even mee, kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Gedaan.

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt voor je gegevens @KPN rot provider, ik zie dat mijn collega's er acter de schermen druk mee bezig zijn maar het inderdaad ontzettend complex is. Je hebt per sms hun directe nummer met toegangscode gekregen lees ik. Dit nummer is helaas alleen open van maandag tot en met vrijdag van 08;00 tot 18:00. Misschien is dit waarom het vandaag niet gelukt is ze te bereiken maar als je ze maandag overdag belt moeten ze je daar te woord kunnen staan. Ze zijn echter ook voor je bezig, als er meer informatie is zullen zij contact met jou opnemen. Hoe lang zoeits duurt zou ik gezien de complexiteit zo niet kunnen zeggen.

Bedankt voor het kijken. Maar die afdeling laat ook nooit wat van zich horen. Begrijpen jullie dan niet dat ik wel wat meer wil weten? Wat is er aan de hand? wat wordt er wel ondernomen? En waarom gaat dit dan blijkbaar iedere keer fout? Of moet ik maar gewoon stoppen en naar een andere provider gaan?

 

Reputatie 7
Badge +17

Goedemorgen @KPN rot provider! Ik heb even met je meegekeken. Wat er precies aan de hand is, kunnen wij helaas niet inzien. Het ticket ligt bij infra escalaties. Het gaat dus specifiek om het glasvezelnetwerk. Daar zit een defect(?). Het lijkt erop dat zij deels onafhankelijk van ons opereren en dus ons niet gelijktijdig voorzien van updates. Daarom heb je ook hun nummer gekregen om te bellen (en uiteindelijk gebeld te worden). Als wij je meer duidelijkheid zouden kunnen geven, dan hadden we dit uiteraard (graag) gedaan. 
​​​​​

Dank voor de update. vreemde was dat het allemaal prima werkte voor de wijziging.