Beantwoord

Sinds Box12 is aangesloten, valt het wifi signaal weg.

  • 15 February 2022
  • 5 reacties
  • 60 keer bekeken

Sinds de installatie van de V12 valt regelmatig de Wifi uit. Mijn computer meldt dan: 

Uw verbinding is verbroken

Wijziging in netwerk gevonden.

ERR_NETWORK_CHANGED

Om gek van te worden…… Wie helpt me?

Als ik de computer via mijn telefoon koppel met 4G werkt alles perfect…..

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 17 February 2022, 18:34

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Dag @klassiek, heb je onze Wifi Manager al geprobeerd? 

Dit is dé manier om het beste uit jouw wifi verbinding te halen. Met deze handige online tool check je de status van je wifi in je hele huis. Kan het beter? Dan zoeken we samen de juiste manier om jouw wifi sneller, sterker en stabieler te maken. Heb je daar SuperWifi punten voor nodig? Via de Wifi Manager krijg je ze voor een superscherpe prijs, zodat je maximaal van je wifi geniet.

Die heb ik al heel vaak geprobeerd maar ik kom nog niet eens aan het eind want dan ben ik alweer van internet afgegooid. 

Maar ik zal het komende tijd weer proberen. 

In afwachting...

Reputatie 7
Badge +17

Ik heb voor de zekerheid even naar jouw verbinding gekeken. Die ziet er goed uit. De verbrekingen die jij ervaart zitten echt alleen in het wifi signaal. Daarom toch de tip om de Wifi Manager te gebruiken.

Ik kwam steeds niet aan het einde van de Wifi-Manager toe want ik werd al voor het einde van de tests van wifi afgegooid. Met wat zoekwerk op internet heb ik maar aangenomen dat mijn router niet de laatste software versie had (weet ik veel als onschuldige klant). Dus toen maar de router resetten met gevaar dat ik al mijn wifi-gebruikers opnieuw moest instellen. 

Maar het bracht wel de oplossing...

Reputatie 7
Badge +17

Ah, fijn dat een reset van het modem het probleem heeft verholpen. :blush: