Vraag

Sinds vanmiddag geen internet

  • 15 March 2022
  • 8 reacties
  • 55 keer bekeken

Goedemiddag,

Sinds vanmiddag is er een storing in onze internet verbinding, het lapje op de experiabox brand rood.

Er is geen wifi en de televisie doet het ook niet.

 

Groten Joyce


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Badge +19

Ik raad je aan om de klantenservice te bellen.  0800-0402.  Zij kunnen dan meteen met je meekijken. 

Reputatie 7
Badge +24

Hi @HermanJoyce, welkom op het forum. 

Is het gelukt met het advies van Joep om ons te bereiken via 0800 0402? Heb je ook een reset van je modem uitgevoerd en eventueel ook je glasvezelkastje 20 seconden stroomloos gemaakt? Dit uiteraard als je glasvezel hebt bij ons. 

Hi @HermanJoyce, welkom op het forum. 

Is het gelukt met het advies van Joep om ons te bereiken via 0800 0402? Heb je ook een reset van je modem uitgevoerd en eventueel ook je glasvezelkastje 20 seconden stroomloos gemaakt? Dit uiteraard als je glasvezel hebt bij ons. 

Bedankt voor je reactie!

Dat is tot op heden nog niet gelukt. Reset gedaan, modem van stroom gehaald, stroom van glasvezel kastje het heeft allemaal niet geholpen. We hebben ook geen tv echter op het modem brandt alleen het lampje van internet rood. 

Reputatie 7
Badge +24

Duidelijk, zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kunnen wij ook meekijken. 

Duidelijk, zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kunnen wij ook meekijken. 

Het profiel heb ik aangevuld geloof ik… zou je wellicht nog eens mee willen kijken? 

Reputatie 7
Badge +24

Dankjewel, ik zie inderdaad ook dat verbinding niet online is. Ik heb alvast een monteur voor je ingepland, morgen tussen 13 en 17 uur. Schikt dit? Anders zal het later in de week ingepland moeten worden, geef me dan een voorkeur voor ochtend en middag. Laat het me weten. 

Ook heb ik 100 GB extra data op jullie 2 mobiele nummers gezet zodat jullie iig kunnen internetten, bijvoorbeeld door jullie mobiele telefoons als hotspot aan te zetten. 

Dankjewel, ik zie inderdaad ook dat verbinding niet online is. Ik heb alvast een monteur voor je ingepland, morgen tussen 13 en 17 uur. Schikt dit? Anders zal het later in de week ingepland moeten worden, geef me dan een voorkeur voor ochtend en middag. Laat het me weten. 

Ook heb ik 100 GB extra data op jullie 2 mobiele nummers gezet zodat jullie iig kunnen internetten, bijvoorbeeld door jullie mobiele telefoons als hotspot aan te zetten. 

Bedankt voor de reactie, ik zag een mail binnenkomen met de afspraak erin helaas zijn we er morgen middag niet. Ik heb de afspraak nu verplaatst naar donderdag, bedankt voor de hulp!

en extra mb’s zijn in dit geval erg fijn bedankt. 

Reputatie 7
Badge +24

Graag gedaan uiteraard, laat het me weten hoe dit afloopt donderdag. :relaxed: