Beantwoord

Slecht en wegvallend wifi

  • 26 March 2020
  • 3 reacties
  • 37 keer bekeken

Heb al jaren KPN, 2 jaar terug 2 versterkers erbij gevraagd . Maar na 100 keer optimaliseren zijn  ik en mijn gezin er wel klaar mee, router 100 keer gereset. Enz enz. Zou nu graag een oplossing willen anders gaan we toch overstappen. KPN kom met een goede oplossing. 

icon

Beste antwoord door Martijn-Tinus 26 March 2020, 11:17

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 2
Badge

Hoi,

 

Kan je iets meer vertellen over hoe alles aangesloten is momenteel?

 

heb je dit al gelezen?

https://forum.kpn.com/internet-9/oplossingen-voor-trage-en-wegvallende-wifi-490779

kijk ook even goed naar stoorbronnen voor wifi.

sommige (oude) alarm systemen kunnen ook storen dat staat er niet bij.

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Bobjan, welkom! Wat ontzettend balen dit, zeg. Ik kan me goed voorstellen dat je daar wel klaar mee bent! Kan je inderdaad iets meer vertellen hoe alles aangesloten is? Wellicht ten overvloede: heb je de Wifi Manager al eens doorlopen? Kan je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Dan kijk ik graag met je mee. 

Reputatie 7
Badge +30

Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt, heb je de wifi manager nog kunnen doen? Als we nog iets voor je kunnen betekenen, hoor ik het graag.