Vraag

slecht internet na overzetting Telfort > KPN

  • 11 March 2020
  • 4 reacties
  • 337 keer bekeken

Sinds dat KPN het helemaal heeft overgenomen van Telfort heb ik echt zeer trage en slechte verbinding met internet. Daarvoor hab ik in zo verre altijd goede en snelle verbinding gehad. Hoor graag wat jullie in deze dit kunnen checken en verbeteren?


4 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi Jolanda! Alleen de mobiele abonnementen van Telfort zijn overgezet naar KPN. Mocht je traag internet hebben op je telefoon via het mobiele netwerk, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je adresgegevens, het 06-nummer waar het om gaat, de naam van de contractant en de laatste 3 cijfers van het bij ons bekende IBAN? De velden waar privé achter staat zijn alleen inzichtelijk voor jou en de KPN moderators hier. Ook hoor ik dan graag wat voor problemen je precies ervaart.

Mocht het om de vaste internetverbinding thuis gaan, dan zit deze nog bij Telfort. Deze zijn immers nog niet overgezet. :slight_smile:  Hiervoor raad ik je aan om contact op te nemen met Telfort.

Reputatie 7
Badge +17

Ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.

Dag Sanne, ik heb het forum ingevuld en het gaat alleen om mijn mobiele abonnement.

Zeer slecht verbinding blijft.

 

Met vriendelijke groet,

Jolanda

Reputatie 7
Badge +25

Hi Jolanda. Ervaar je dit op meerdere locaties, of op 1 specifieke? Heb je wel gewoon vol bereik zodra je ervaart? 

Kun je, als test, jouw simkaart in een ander toestel plaatsen? Ik ben benieuwd of je het dan ook ervaart..

Reageer