Vraag

Slecht internet via WiFi

  • 10 July 2021
  • 5 reacties
  • 42 keer bekeken

Elke keer wanneer je op je telefoon een filmpje, ongeachte welke site of app, wil kijken loopt het vast.. na 15/20 seconden diet hij het weer. Scroll je verder, het zelfde probleem weer. 
 

wanneer we Netflix willen kijken op de tv heeft hij vaak geen wifi verbinding meer. Moet elke keer op opnieuw aanmelden. 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hi @Berry1980, van harte welkom hier.

Als je niet fatsoenlijk filmpjes kan kijken snap ik dat je jouw wifi verbinding wilt verbeteren. Je bent al bezig geweest met onze WiFi manager zo te zien, heel goed. Deze servicetool helpt in veel gevallen goed om je wifi te optimaliseren. Hoe gaat het sinds dien en was het resultaat dat er uit kwam? We hebben daarnaast hier op het forum ook handige tips voor het verbeteren van je wifi

Jullie hulp is ook ver te zoeken of niet?

Reputatie 7
Badge +19

@Berry1980 We helpen je hier op het forum graag, maar dat kunnen we niet zonder jouw hulp. Zonder antwoord op gestelde vragen beginnen we niks, want dan weet ik niet hoe de situatie in elkaar steekt. Zeker bij wifi is dat belangrijk. Wifi is draadloos en daardoor heel vatbaar voor andere signalen en storingsbronnen in je omgeving. Hierdoor is er niet één hapklare oplossing, en is het soms even zoeken naar wat bij jou thuis het beste werkt. 

Als je graag wilt dat wij (en eventueel andere behulpzame gebruikers op ons forum) je ermee helpen, dan hebben we antwoord op de vragen die ik hierboven stel nodig. 

Mijn excuus.

Ik heb de reactie niet eerder kunnen lezen. Ik zie nu pas dat er en reactie is gegeven.

Ik heb de manager zeker 10 tot 12x uitgevoerd. Uiteindelijk kom ik niet verder dan "balen, het is niet gelukt” of erger “storing”.

 

Ik heb telefonisch contact gehad waarbij mevrouw mij niet kon helpen omdat ze niet in de modem kon komen. Op aanraden van haar schermafbeeldingen gemaakt zodat ik de in de chat op kon sturen.. dit kan dus niet!! Dan maar een afbeelding via het Forum.

 

Uiteindelijk via de chat waarbij ik er 4x, ja 4X!!! uit werd gegooid door de Wifi (dus over op mobielinternet) iemand "gesproken” die een reset heeft uitgevoerd. 

Het probleem is er nog!!

 

Reputatie 7
Badge +10

@Berry1980 Ontzettend irritant dat wifi nog steeds niet optimaal werkt. 

Het is lastig om goed grip te krijgen op wifi; doordat wifi een draadloos signaal is, is het nu eenmaal erg gevoelig voor storingsbronnen. En die storingsbronnen zitten helaas overal om ons heen, denk bijvoorbeeld aan de isolatie van je woning en de wifi-verbindingen van eventuele buren. :disappointed_relieved:  We kunnen daardoor geen goed werkende wifi garanderen, maar willen wel altijd mee denken met het verbeteren van het signaal.

Onze Wifi Manager is sinds afgelopen maandag vernieuwd. Heb je sinds maandag de Wifi Manager al eens doorlopen? Je leest er in dit topic meer informatie over: KPN Wifi Manager: verbeter je wifi. Mocht je dit nog niet gedaan hebben, zou je dat dan eens willen proberen?

Kom je er wederom niet uit, laat hier dan weten waar het precies mis gaat. Zou je dan ook je gegevens in je forumprofiel willen invullen en hier een seintje willen geven zodra je dat hebt gedaan? Dan kunnen we met je meekijken.