Beantwoord

Slecht tot geen verbinding met 4G Iphone 11

  • 27 April 2024
  • 2 reacties
  • 16 keer bekeken

Al een ruime maand heb ik problemen met het verbinden met het 4G netwerk op mijn Iphone 11. Ik lees redelijk oude berichten van mensen die hetzelfde ervaren, is dit probleem nog steeds aan de orde? Want ik heb er op dit moment last van.. 

 

Wat kan ik/jullie doen?

 

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 30 April 2024, 10:57

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Welkom op de KPN Community, @Roméejagt! Lastig dat je problemen met jouw 4G verbinding hebt. Aangezien je het probleem pas een maand ervaart, denk ik niet dat dit hetzelfde probleem is als waar je over gelezen hebt.

Ik wil jou aanraden om de stappen op storing mobiel internet op je telefoon te doorlopen. Hopelijk lost dit het probleem op!

Dit is blijkbaar al een probleem sinds 2022. Het is bij mij nu pas op komen zetten, afgelopen maandag.
KPN een nieuwe sim gevraagd, esim geprobeerd, weer een andere sim gehaald omdat ik dacht dat m'n toestel kapot was en ik dus de sim in een andere telefoon wilde zetten (sim werkte niet meer na omzetten naar e-sim).
Niemand vertelde me van dit probleem, wél smeerden ze me succesvol een iPhone 15 aan.
Nu heb ik dus een iPhone 15 eerder gekocht dan ik wilde, voor meer geld dan ik wilde, omdat niemand bij KPN het fatsoen of de kennis had om écht m'n probleem op te willen lossen. 
Leuk, een nieuwe telefoon, maar eigenlijk had ik hem pas in 't najaar willen kopen als de 16 uit is, dan gaat de prijs flink naar beneden.
Enfin, iemand een als nieuwe iPhone 11 uit 2020 kopen? Accu'tje is wat op leeftijd, en je moet hem blijkbaar niet op KPN gebruiken. Eerste eigenaar, met hoogwaardige case, doosjes en boekjes… 

Reageer