Beantwoord

Slecht werkend internet

  • 8 March 2021
  • 12 reacties
  • 63 keer bekeken

Beste KPN,

Ik werk met een Xperia Box V9. Deze geeft traag maar volledig werkend internet via WiFi. Wil ik echter bekabeld werken, laden pagina’s onvolledig, traag of verschijnen alleen de contouren.

Ik heb inmiddels via alle slecht bereikbare kanalen die KPN beschikbaar stelt voor gedupeerde klanten deze storing gemeld. Tot 2 x toe is er op afstand een meeting door jullie gedaan en werd door medewerker gemeld dat het probleem bij KPN ligt. (‘Wij zetten het door naar de Backoffice’)

Ik heb alles geprobeerd, andere kabels, modem resetten, andere pc’s maar het probleem duurt inmiddels 1 ½ maand.

  • Het specifieke probleem is bij jullie bekend
  • Meerdere KPN gebruikers melden dit regelmatig (zie KPN forum)
  • Wat is de oorzaak van dit probleem?
  • Waarom doen jullie er niets aan?
icon

Beste antwoord door Bart van KPN 9 March 2021, 11:50

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Badge +19

Als de snelheid en de verbinding goed is met wifi dan verwacht ik eerder een probleem met de v9 dan met de verbinding.heb glasvezel of koper?

Bedankt voor het meedenken Joep1965. Via telefoonaansluiting. DSL.

Badge +19

Wat heb je zoal aangesloten op het modem qua randapparatuur? heb je wifi versterkers? Draadloze verbindingset?

Voorheen slechts een kabel naar mijn pc. Telefoon en tablet gaan soms via de wifi van de Xperia box V9. Maar nu dus ook PC. Verder niets aangesloten.

Badge +19

Maar je zegt dus eigenlijk via wifi werkt alles perfect maar een bekabelde pc is waardeloos.

Juist. 

Ik werk met een Xperia Box V9. Deze geeft traag maar volledig werkend internet via WiFi. Wil ik echter bekabeld werken, laden pagina’s onvolledig, traag of verschijnen alleen de contouren.

Badge +19

En je weet 100% zeker dat het niet aan de kabel en/of pc ligt? ook al een andere poort geprobeerd?

Ik heb verschillende kabels uitgeprobeerd, ook andere pc's aangesloten. Zelfde probleem. 

Badge +19

Bel de klantenservice en zeg dat er 3 poorten kapot zijn van het modem.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Zakkenwasser, ik ben er al mee bezig geweest. Ik heb je een nieuw modem gestuurd. Verdere informatie even via een privébericht. Ik hoor graag hoe deze werkt. 

Bedankt Joep1965 en Bart_Z, ik laat weten zodra het binnen is.

Het nieuwe modem is binnen en alles lijkt weer goed te werken! Oorzaak was dus blijkbaar de Experia Box V9. Bedankt voor jullie bemoeienissen Joep1965 en Bart_Z. :grinning: