Vraag

Slechte en trage hulp kpn bij storing

  • 22 August 2021
  • 13 reacties
  • 81 keer bekeken

Zondag 15 augustus storing gemeld. Binnen 24 zou de monteur een afspraak maken. Dit werd 4 dagen later . Moest dezelfde dag weer bellen. Er zou weer een monteur komen op vrijdag. Voor de zekerheid nog gebeld, was niet doorgegeven!! Monteur vertelde dat onze buiten bedrading niet goed meer was en dit zou minimaal 2 weken duren! Geen excuses van kpn en niets gehoord. Ook nog digitenne besteld, medewerker vertelde dat dit niet gratis was. Wist niet wat ik hoorde. Kookpunt is bereikt na ongeveer 7 jaar trouwe klant zonder klachten. Wat een slechte service, en onwetende medewerkers. Zit nu 9 dagen in deze ellende en ga morgen overstappen. Zo behoud je je klanten niet en ik eis een vergoeding en wil eigenlijk de rekening niet betalen.

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

13 reacties

Reputatie 4
Badge +4

Twee weken? Dan moet er zeker iets goed fout zijn met de infrastructuur!
Zover ik bekend ben met KPN bieden ze Digitenne aan bij lange storing en sowieso 100GB data voor de mobiele telefoon bij een storing die langer dan één dag duurt.

Had u het Digitenne abonnement besteld vanaf de website of via de klantenservice?
Want het automatische systeem zou natuurlijk nooit begrijpen dat u het als noodvoorziening besteld en zal meteen het factuursysteem etc. opzetten.

Ondanks dat het allemaal helemaal niet goed lijkt te gaan, zou ik toch aanraden om nog even contact te hebben met de klantenservice.

Telefoon: 0800-0402
of natuurlijk chat:  https://www.kpn.com/service.htm → internet → ik heb een andere vraag of wil graag contact → naar chat.

Contact nogmaals gehad. Bleek dat degene die de digitenne zou versturen het vinkje niet had aangezet. 

Als ik niet bel kan ik wachten totdat ik een ons weeg!

Het noodpakket is door 3 verschillende medewerkers niet aangeboden maar de monteur vertelde over het noodpakket! En 100GB data heb ik ontvangen maar dat is voor mij geen pleister . Monteur zegt dat het minimaal 2 weken gaat duren vanwege een dag werk bij het grijze kastje. Ik ben vandaag overgestapt.

Reputatie 7
Badge +19

Spijtig dat het nu zo is gelopen @Lovec01. Begrijp dat je inmiddels bent overgestapt naar een andere provider? Is er op dit moment nog iets dat ik voor je kan doen?

Goeiedag, ik wil graag 100 gb extra vanwege langdurige storing . Lang verhaal kort, 2 keer monteur geweest vanwege storing . Storing blijkt buiten te zijn met de bekabeling. 9 dagen storing gehad daarna een week niet . Nu sinds gisteren weer storing. Ik wil graag 100 GB gratis vanwege deze grote storing . Deze is afgepakt in de week dat de storing minder was. Er is geen oplossing geboden en ik ga mijn energie niet in bellen met kpn steken. Dus graag extra 100 GB dan kan ik in ieder geval met de gsm kijken. Ik ga geen extra kosten betalen. Groet Sylvia 

*verplaatst naar eigen topic

Goeiedag,  langdurige storing. Gaat langer duren vanwege bekabeling buiten niet goed meer. Alles valt telkens uit. Ik wil graag 100 GB gratis om toch via gsm te kijken, want t.v kijken is te storend. Ik wil niet bellen want mijn energie is op om alles weer uit te leggen. Graag 100 GB zodat we nog iets kunnen kijken. Groetjes Sylvia 


*admin: samengevoegd met eigen topic.

Reputatie 7
Badge +19

Er is 100GB toegevoegd qua data aan jouw mobiele abonnement vanuit KPN. 

Graag ontvangen wij de 100 GB gratis vanwege langdurige storing. Vanaf 15 augustus ondervinden wij storing door de bekabeling die in de grijze kast buiten nog niet is verholpen. S.Lovecchio 



*admin: samengevoegd met bestaand topic.

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Lovec01, ik zie dat je je gegevens niet (meer?) in je profiel hebt staan? Daardoor kan i k je geen tegoed toekennen. Wil je je forumprofiel aanvullen met je 06-nummer, adres en klantnummer? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan help ik je graag verder. 

Hoi Marcia, gegevens zijn ingevuld. Storing is verminderd maar door storing paar dagen geleden zit ik nu op 100% bundelverbruik. Graag de 100 GB. Groetjes Sylvia Lovecchio 

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Lovec01, bedankt voor de aanvulling! Ik zie dat je aangeeft dat de storing verminderd is. Maar werkt het dan nu wel of niet? Want op het moment dat je wel weer diensten hebt, dan is het noodpakket niet meer nodig toch? Ik begrijp het niet helemaal, vandaar even de checkvraag. 

Hoi Marcia, wij hebben vanaf 15 augustus storingen. In totaal nu 11,5 dag in totaal. Soms valt de experia box uit en het blijkt aan de koperen kabels te liggen. Deze moeten worden vervangen. De storingen komen en gaan. Box valt vaak uit en dit kan elke 5 min. Gebeuren of 1 dag helemaal niet. Daardoor verbruiken wij dus veel van de telefoon bundel. Je kunt bij zo'n storing niets kijken. Netflixloopt ook vast. Echt irritant. Wij zijn ook niet voor niets overgestapt omdat t niet wordt opgelost. Daarom graag nog het noodpakket want dit gaat nog extra kosten ook. Groetjes 

Zo gaat de tijd wel lekker voorbij? Krijg ik geen antwoord meer? Mijn bundel zit door de constante storingen op 100% . Kijk in mijn dossier...dit gebeurt alleen bij de storingen. Ik vertik t om meer te gaan betalen omdat jullie de 100GB niet geven. Ik ben jaren klant geweest bij jullie en heb nooit geklaagd. Nu vraag ik iets....kortom....ik heb de ene dag storing, zelfs elke paar minuten, en soms een dag niet. Dit is geen gewone storing want het kan niet vanuit mijn woning worden opgelost. Het minste wat jullie kunnen is in ieder geval de 100GB. 

Ik heb hetzelfde. Door 11 dagen storing heb ik opgezegd en een mail van kpn ontvangen dat per 25 sept is opgezegd. Dit is nergens in mijn account te vinden en de rekening is hetzelfde als altijd. Klopt niets van. 

 

*Admin: bericht samengevoegd met eigen topic