Beantwoord

Slechte en wegvallende wifi

  • 26 March 2024
  • 12 reacties
  • 71 keer bekeken

Ik heb als zolang ik me kan herinnneren KPN, ik heb ook slechte en wegvallende de wifi hem een experiabox v10, 3 witte superwifi kastjes (arcadyan) 10 jaar oud, , ik betaal iedere maand alleen voor tv en internet en div zender € 131.19 en dan 4 mobile abonnementen

nu zeggen ze moet ik maar nieuwe wifi versterkers kopen á  € 99.00 per stuk dan wordt het vast beter maar ik geloofd het niet meer

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 27 March 2024, 14:20

Bekijk origineel

12 reacties

Badge +19

Bovenstaande geldt ook voor jou @Syllevje . Die Arcadyan versterkers zijn oud en werken heel anders dan de nieuwste. Vertel eens wat meer over je netwerk

Wat wil je weten over mijn netwerk, ik ben een leek, wij hebben glasvezel, experiabox is bekabeld aangesloten met een kabel van 2 meter, tv heb ik ook bekabeld aangesloten omdat wifi slecht is verder heb ik dvs 1200 in de muur en 3 wifi versterkers waarvan degene op zolder (slaapkamer) niet doet en op de eerste verdieping hapert

Badge +19

Ok helemaal helder. Waar gebruik je de dvs 1200 voor @Syllevje ?

Dvs voor wifi naar boven aangelegd door kpn monteur

Badge +19

Nou dat is meer een knutselaar geweest dan een monteur.  Haal die dvs's maar weg. Pak de wifiversterkers maar in en stop ze in een kast of breng ze naar de milieustraat. Tenzij je in een grote villa woont heb je aan alleen de v10 ruim voldoende. Probeer het maar.

Reputatie 7

Hoi @Syllevje, de Wifi moet natuurlijk wel goed werken. Op basis van wat je vertelt kan ik nog niet zeggen of dat het de Wifi is die wegvalt, of de volledige verbinding. Is dat ook nagekeken? Als ik je bericht goed begrijp had je al wel contact gehad met 0800-0402, of nog niet? Dat is de makkelijkste en snelste manier om de verbinding na te laten kijken.

Aanvullend hebben we in de Kennisbank meerdere artikelen die je kunnen helpen om de Wifi verbinding te verbeteren: