Vraag

Slechte ervaring met lid worden van KPN

  • 17 March 2021
  • 10 reacties
  • 171 keer bekeken

Wie herkent mijn ervaring.

Op 25 februari jl. kwamen er 2 vriendelijke jongens aan mijn deur met goede argumenten en een aanbieding om lid te worden. Aanleiding was de glasvezelkabel die voor de deur lag maar niet werd gebruikt. Zij deden mij een aanbieding waarover ik wilde nadenken. 's avonds kwamen zij terug en heb ik de aanbieding geaccepteerd. Aansluitend ontving ik via de email met een bevestiging van de aanbieding.

Ter bevestiging daarvan en om verdere afspraken te maken voor de installatie werd ik 's avonds om 20.45 uur gebeld door een dame van KPN volgens afspraak met de beide heren. Zij vertelde mij dat ze nog wat extra zenders mocht aanbieden wat ik in dank heb aanvaard. We maakten een afspraak voor de installatiemonteur op  8 maart. Ik zou dat opnieuw bevestigd krijgen. Die bevestiging bleef uit en dus heb ik vrijdag 5 maart even gebeld met de klantenservice. Inmiddels ook mijn bestaande abonnement bij Ziggo opgezegd.

Daar kreeg ik te horen dat KPN niets kon vinden van mijn afspraken dus heb ik de bevestiging per email opgestuurd en besproken. De klantenservicemedewerker meldde mij dat de aanbieding die ik schriftelijk bevestigd had gekregen helemaal niet mocht. Hij kon mij wel iets anders aanbieden maar niet tegen deze voorwaarden. Einde verhaal en dus ziggo maar weer gebeld.

Nu zie ik overal reclames van KPN voor de werving van nieuwe leden maar als je zo omgaat met nieuwe abonnees lijkt dat op water naar de zee dragen. Ik ben teleurgesteld in deze gang van zaken en wil dit graag delen op social media. Daarvoor wil ik graag weten of dit een incident is geweest of dat meerdere mensen een slechte ervaring hebben gehad. Graag jullie advies wat hiermee te doen? 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi Gert Jan, welkom hier. 

Wat een nare ervaring zo. Het delen op social media is uiteraard je goed recht, dat laat ik aan jou over.

Over het algemeen gaan deze zaken goed, in dit geval helaas niet, waarvoor mijn oprechte excuses. Als ik het zo lees heeft de 2e medewerker telefonisch een aanbod gedaan dat helemaal niet kan of bestaat. Dat blijkt ook aangezien je geen 2e bevestiging hebt gekregen. Ik ga hier niet uit van een bewuste misleiding van die tweede medewerker (ik kan daar geen reden voor bedenken), eerder een onbewuste fout of onkunde. Waar mensen werken zullen fouten worden gemaakt.

Op de eerste bevestigde aanbieding kun je uiteraard alsnog reageren mocht je die nog aantrekkelijk vinden. 

Hallo Alex.

Dank voor je reactie. Ik heb begrip voor je uitleg. Wat moet ik doen om dit te kunnen regelen? 

Reputatie 7
Badge +24

Staat er in je bevestiging nog een contacttelefoonnummer? Ik vraag omdat dit buiten mij om gaat. Zo niet, laat het me even weten dan kijk ik wat ik vanaf hier kan doen.

In de begeleidende email staat het volgende telefoonnummer: 023 7526985

Reputatie 7
Badge +24

Top, heb je dat nummer al gebeld? Dat zijn namelijk de jongens die deze aanbieding in orde kunnen maken.

In de bevestiging zelf staat ook een verificatiecode. Heb je daar ook iets aan? 

Nee. Zal ik maandag doen. 

Reputatie 7
Badge +24

Nee, ik heb daar zelf niets aan. Wij doen helemaal niets met die aanbiedingen hier. Laat het me weten hoe het afloopt maandag.

Vandaag gebeld en nieuwe afspraken gemaakt. En nu maar afwachten hoe dit afloopt.. 

Reputatie 7
Badge +24

Vandaag gebeld en nieuwe afspraken gemaakt. En nu maar afwachten hoe dit afloopt.. 

Fijn! Ik hoor anders graag van je.Â