Wie herkent mijn ervaring.
Op 25 februari jl. kwamen er 2 vriendelijke jongens aan mijn deur met goede argumenten en een aanbieding om lid te worden. Aanleiding was de glasvezelkabel die voor de deur lag maar niet werd gebruikt. Zij deden mij een aanbieding waarover ik wilde nadenken. 's avonds kwamen zij terug en heb ik de aanbieding geaccepteerd. Aansluitend ontving ik via de email met een bevestiging van de aanbieding.
Ter bevestiging daarvan en om verdere afspraken te maken voor de installatie werd ik 's avonds om 20.45 uur gebeld door een dame van KPN volgens afspraak met de beide heren. Zij vertelde mij dat ze nog wat extra zenders mocht aanbieden wat ik in dank heb aanvaard. We maakten een afspraak voor de installatiemonteur op 8 maart. Ik zou dat opnieuw bevestigd krijgen. Die bevestiging bleef uit en dus heb ik vrijdag 5 maart even gebeld met de klantenservice. Inmiddels ook mijn bestaande abonnement bij Ziggo opgezegd.
Daar kreeg ik te horen dat KPN niets kon vinden van mijn afspraken dus heb ik de bevestiging per email opgestuurd en besproken. De klantenservicemedewerker meldde mij dat de aanbieding die ik schriftelijk bevestigd had gekregen helemaal niet mocht. Hij kon mij wel iets anders aanbieden maar niet tegen deze voorwaarden. Einde verhaal en dus ziggo maar weer gebeld.
Nu zie ik overal reclames van KPN voor de werving van nieuwe leden maar als je zo omgaat met nieuwe abonnees lijkt dat op water naar de zee dragen. Ik ben teleurgesteld in deze gang van zaken en wil dit graag delen op social media. Daarvoor wil ik graag weten of dit een incident is geweest of dat meerdere mensen een slechte ervaring hebben gehad. Graag jullie advies wat hiermee te doen?Â