Beantwoord

slechte service

  • 30 November 2020
  • 3 reacties
  • 69 keer bekeken

Ik heb julle geprobeerd teleffonisch te bereiken de eerste wordt de verbinding verbroken en de tweede keer zegt de medewerker dat hij mij niet kan verstaan en verbreekt de verbinding zeer onbeschoft.

Ik verwacht dat jullie mij terugbellen maar nee dat ook niet. Dit is de servicce aan bestaande klanten.

 

icon

Beste antwoord door Bart_ 4 December 2020, 09:32

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Badge +19

Tsja ik weet niet hoe dat bij jou gaat maar als ik wordt gebeld en ik versta de ander niet kap ik ook met het gesprek maar goed op dit forum helpen klanten elkaar en springt de moderator bij als we er niet uit komen.  Kunnen we je hier helpen?

Reputatie 7
Badge +7

Niet alle KPN medewerkers die thuis werken hebben een goede internet verbinding, sommige zitten bijvoorbeeld bij een andere aanbieder met een mindere modem en een lage snelheid. Dat kan de oorzaak zijn. Misschien een idee dat alle KPN medewerkers een gratis maximale kpn internet verbinding te geven?? Dat ze niet terugbellen kan te maken hebben dat niet altijd het telefoonnummer automatisch in beeld komt. Chat eens met kpn, dan heb je ook alles zwart op wit.

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Bas1111 Het kan natuurlijk gebeuren dat een verbinding niet lekker loopt, helemaal met thuiswerken zoals Kevster aangeeft. Als een verbinding om wat voor reden dan ook wordt verbroken zul je wel zelf even moeten terugbellen. De klantenservice is ook heel goed benaderbaar via de chat op de website of via de social media. Hier, op het KPN Forum, kun je natuurlijk ook je verhaal kwijt. Het idee van het KPN Forum is dat onze klanten elkaar helpen met tips en adviezen. Als je je verhaal hier duidelijk opschrijft, denkt de community graag met je mee.