Vraag

slechte service/bereikbaarheid

  • 31 August 2020
  • 1 reactie
  • 39 keer bekeken

ik zit nu al uren te bakkeleien met wifi op de bovenetage. Deze werkt namelijk al enige tijd niet meer. sinds het nieuwe husselabonnement. Eerst had ik gratis spotify, maar door een trukje van jullie, betaal ik nu per maand hiervoor € 10,00.

Beneden 10 mbits en boven 7. Al 3 keer wifi manager ingeschakeld en resultaat is dat ik gratis een experia versterker kon aanschaffen. Na 5 minuten is deze melding niet meer zichtbaar en wordt ik omgeleid, telkens naar de manager. Met steeds slechter wordende resultaten. Hoe kan dit?

Ook kanaal gewisseld.  Bijna iedereen zit hier op glasvezel, dus ik begrijp de trage snelheid/verbinding niet. Dit is sinds het hussel abonnement. Veel geld voor weinig kwaliteit.

Ik wil telefonisch contact. Dat duurt erg lang om het telefoon te vinden, want steeds word ik omgeleid. Chatten lukt ook niet meer. Telefonisch contact duurt langer dan 20 minuten!!

Beneden 20 mbits heb ik recht op een versterker in bruikleen. Bij deze. 

Waarom zijn jullie zo ontzettend slecht slecht bereikbaar? Wat een beroerde service. 

Voor die  67,50 per maand wil ik graag overstappen naar glasvezel, maar ik begrijp gewoon deze slechte  service niet. Ik ben al 30 jaar lid van KPN. Zo ga je toch niet met trouwe klanten om? 

 

 


1 reactie

Reputatie 7

Hoi @bosmeisje, welkom op het KPN forum. Heel vervelend dat je lang moet wachten voordat je contact krijgt met onze Klantenservice. Dat spijt ons zeer! Momenteel is het, mede door de vele thuiswerkers in deze rare coronatijd, erg druk op de telefonische klantenservice. Onze wachttijden zijn daarom op sommige momenten hoger dan je van ons gewend bent.  Maar we helpen je uiteraard graag :) 

Op zich zou de overstap naar kpn Hussel geen slechtere kwaliteit van het internet moeten geven, dat is namelijk alleen een administratieve wijziging. Achter de schermen is jouw verbinding gewoon hetzelfde gebleven! :)

Al 3 keer wifi manager ingeschakeld en resultaat is dat ik gratis een experia versterker kon aanschaffen. Na 5 minuten is deze melding niet meer zichtbaar en wordt ik omgeleid, telkens naar de manager. 

En als je meteen na de (slechte) resultaten van de Wifi Manager het aanbod activeert en de Experia Versterkers ‘bestelt'. Lukt dat?

Reageer