Beantwoord

slechte service bij omruilen defect modem

  • 7 March 2021
  • 10 reacties
  • 104 keer bekeken

vrijdag 5 maart bleek bij thuiskomst modem/Experiabox V8 defect. 0800-0402 gebeld, omdat de genoemde oplossingen niet werkte. Toezegging gekregen dat ik dag later zaterdag 6 maart nieuw modem zou ontvangen, een spoedlevering.

Zaterdagochtend ontving ik een sms van KPN dat tussen 13.30-18.00 de bezorger zou langskomen, oude modem meegegeven. 

Zaterdag 18.30 en 19.00 uur gebeld, want niets ontvangen.

Om 18.30 uur verneem ik dat ik nog even moet wachten, want mogelijk komt bezorger nog.

Om 19.00 meldt callcenter dat ik zaterdag 6 maart helemaal geen modem zou ontvangen, Het zou voor 9 maart geleverd worden. Zodra het verzonden was, was er geen controle meer over bezorging, Ik zou een bericht ontvangen als het onderweg was. Dat ik al een sms had ontvangen werd niet gesnapt, dat zou niet correct zijn.

In ieder geval heb ik nog geen modem, heb ik geen enkel zicht op wanneer modem gaat komen (want de track en trace via ga.knp/bestelstatus doet het niet). En dinsdag heb ik internet nodig vanwege een webinar die ik moet volgen. 

Hoe lost KPN het op?

 

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 10 March 2021, 09:56

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Riast, wat ontzettend zuur dat het niet goed is gegaan met het bezorgen van het nieuwe modem :slight_frown:

Als je een afspraak hebt gemaakt voor een omruiling met een koerier en die bevestigd hebt gekregen per sms, dan is die afspraak ook daadwerkelijk op die manier doorgevoerd door mijn collega. Ik ben dan ook benieuwd wat er mis gaat waardoor nu ineens een andere datum naar voren komt :thinking:

Excuus voor deze gang van zaken, ik kijk graag even met je mee. Zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan?

Ik heb mijn profiel en klantnummer ingevuld.

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb meegekeken. Ik zie dat het pakket klaar staat voor de koerier. Hij komt vandaag of morgen het modem afleveren. Daar is het nog even wachten op helaas. Ik kan dit niet versnellen, hoe graag ik ook wil. 

Waar slaat die spoedlevering dan op?

Vanavond heb ik een sms en mail ontvangen met datum bestelling 8 maart, waarin wordt aangegeven dat zaterdag 6 maart (2021) de bestelling wordt geleverd tussen 13.30 en 18.00 uur. De link naar de afspraak volgend, wordt ook zaterdag 6 maart genoemd. 

Alweer onduidelijkheid.

Wil ik de afspraak wijzigen, dan is levering pas na donderdag mogelijk. Wat dan zaterdag moet worden ivm mijn werk.

Best knullig hoe dit allemaal gaat. 

Reputatie 7
Badge +20

Dat snap ik volledig. Ik kan ook niet goed achterhalen hoe het precies zit. Het lijkt namelijk een beetje langs elkaar te gaan qua informatie. Ik heb daarom collega's gevraagd om er naar te kijken of een nieuw modem te sturen. Hopelijk komt deze snel. Excuses voor dit ongemak. 

Dank voor je reactie. Hopelijk is het toch met een paar dagen opgelost. Ik zal het laten weten als het modem gearriveerd is.

Reputatie 7
Badge +20

Dat komt goed. Ik ben namelijk nog even rond gaan bellen. Ze hebben het pakketje gevonden. Reviva gaat je zo bellen om een afspraak in te plannen.

Het modem is gearriveerd. Bedankt voor je hulp.

Reputatie 7
Badge +20

Graag gedaan. Fijn dat het gelukt is.