Beantwoord

Slechte service/ geen hulp bij verhelpen van internet storing

  • 4 December 2020
  • 12 reacties
  • 100 keer bekeken

Ik heb nu al een week geen internet thuis. Ik bel hier elke dag voor met het 0800-0402 nummer. De afdeling kan mij helemaal niet helpen met het geven van inzicht in het probleem of wanneer en hoe het verholpen kan worden. Tegelijkertijd word ik niet doorverbonden met een afdeling die mij wel kan helpen (Ik ga ervanuit dat dit een onderhoudsafdeling is ofzo) en ik krijg ook geen leidinggevende te pakken die mogelijk wel de authorisatie heeft om eea te escaleren.

 De extra databundel op het mobiele abbonement is leuk, maar daarmee heb ik nog steeds problemen met het aansturen van een hoop apparatuur in mijn huis, thuiswerken en helpen van kinderen die meer en meer afhankelijk zijn van internet etc.

Ik ben totaal niet tevreden hoe KPN met mij als klant omgaat ten tijde van dit probleem. 1 van de redenen waarom ik met mijn gezin voor KPN had gekozen was een verwachting dat service bij een aanbieder als KPN wel hoog in het vaandel zou staan. Dat lijkt een grote inschattingsfout. 

Het enige dat ik van de service afdeling te weten ben gekomen is dat er een ticketnummer is welke vandaag afloopt. Ondertussen ben ik me mentaal aan het voorbereiden om het hele weekend weer alles te doen mbv hotspots. 

Ik hoop dat de service afdeling mijn probleem en de manier waarop ze mij op de hoogte houden als voorbeeld kunnen gaan nemen en hier een conclusie uit trekken dat dit echt niet goed is. 

icon

Beste antwoord door Joep1965 4 December 2020, 10:30

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Badge +19

Het verdient allemaal geen schoonheidsprijs.  Een medewerker gaat dit oppakken.  Bedenk wel dat corona ook een enorme impact heeft op de dienstverlening bij kpn. Waar vorige jaar nog 30 mensen op een afdeling werkte zit nu een deel in quarantaine en het andere deel werkt thuis aan de keukentafel met een mobieltje. En daarbij opgeteld dat het netwerk flink onder druk staat in deze coronatijd ja dan krijg je wachttijden. Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze meteen voor je aan de slag. 

Bedankt voor de reactie Joep. Dat Corona impact heeft op de hele bevolking snap ik. Ik hoop echter dat er intern bij KPN de juiste keuzes worden gemaakt tussen het verwerken/afsluiten van nieuwe klanten en ondersteunen/verhelpen van problemen. Ik ga ervanuit dat je ook beseft dat totdat mijn probleem opgelost is en er geen uitzicht is op een oplossing ik moet blijven bellen met jullie. Dit zal de afdeling alleen maar meer belasten en moet bekennen dat ik steeds meer moeite heb om positief te blijven tijdens deze gesprekken. Kortom: niemand wordt hier beter van.

Ik weet niet waar mijn klantnummer ingevuld moet worden. Wel heb ik een ticketnummer van het probleem weten te achterhalen eerder deze week: CC0000018368308

 

Badge +19

Ik snap je helemaal hoor. Overigens ben ik maar gewoon een klant die je even een goed bedoeld advies wil geven. Je kunt je profiel invullen. Overal waar prive bij staat is alleen te zien voor jou en de medewerker. Ligt je hele netwerk plat? Of zijn er andere problemen?

Bedankt voor de tip Joep. Nobel dat je het opneemt voor KPN. Ik hoop echter dat iemand van KPN dit ook  leest. Aangezien het een redelijke wanhoopsdaad is om via deze weg hulp van KPN in te schakelen.

 

 

Badge +19

Ook hier is het druk maar ze reageren vanzelf.

Joep, zoals ik beschrijf gaat dit alles verre van vanzelf. Ik waardeer je hulp, maar ik vind het niet te doen dat het complete bedrijf wordt afgeschermd door een service afdeling en een forum. 

Daarnaast lijkt het erop dat u iets meer bent dan een gewone klant bent. U bent al de hele ochtend op negatieve reacties op dit forum aan het reageren. Dit kan geen hobby zijn. Ervanuitgaande dat u wat meer ingangen heeft hoop ik dat u mijn probleem kan escaleren.

 

 

Badge +19

Daar kan ik heel kort in zijn. Ik ben echt gewoon alleen maar een klant. Op dit forum helpen klanten elkaar onder toeziend oog van een moderator die bij springt als we er onderling niet uit komen. Ik vind het leuk om mijn kennis die ik heb te delen met anderen. Van dit soort types lopen er nog een paar rond hier. Mijn missie hier is om iedereen te helpen met het verkrijgen van een goed thuisnetwerk. En af en toe reageer ik dan ook wel eens op een topic wat ik voorbij ziet komen zoals het jouwe. Ik bedoel er niks mee, ik krijg er ook niks voor. Het is meer hobbymatig en belangstellend. Echt, meer is het niet.

Interessante hobby en goed dat u klanten (van KPN) helpt met het oplossen van problemen. Ik kan me voorstellen dat KPN hier erg blij mee is aangezien zij hierdoor een hoop vragen hoeven te beantwoorden of problemen hoeven op te lossen. Ik hoop wel dat u voorkomt dat bepaalde problemen besluierd raken. Mijn probleem is echt niet best en de afhandeling is iets dat men intern kritisch moet bekijken. Ter info. Ik heb zojuist wederom contact opgenomen met 0800-0402. Vandaag mocht er een monteur worden ingepland. Helaas kan die pas komende dinsdag bij ons langskomen. Voor deze gang van zaken vreesde ik al de hele week aangezien we nu dus weer een heel weekend kunnen aanklooien met hotspots, telefoons opladen, opnieuw verbinding maken, huis aflopen of de thermostaat niet ontregeld is, geen televisie, geen muziek via boxen etc. etc.

Ongeloofelijk dat er nu pas akkoord is dat er een monteur mag langskomen en dat dit niet eerder deze week is gedaan. NIet heel vreemd echter wetende dat de vervaldatum van het ticket vandaag verliep.

 

Hoi @GXR . Bijzonder vervelend dat dit allemaal gebeurt.

Helaas kan ik momenteel weinig voor je doen. Mocht je mobiele nummers van KPN hebben kan ik daar een gratis bundel opzetten maar als ik de notities goed lees, is dat al gebeurt.

Ik vrees dat we dinsdag moeten afwachten.

Tja Erwin, helaas is dit een reactie waarvan ik er deze week al te veel heb gehad. Al moet ik bekennen dat dit de eerste toenadering is van KPN die uit eigen initiatief lijkt te komen (naast een sms dat onze databundel was vergroot)

dinsdag is de grote dag zoals het er nu naar uitziet. Ik ben heel nieuwsgierig naar de oorzaak van het probleem.

Aangezien ik vrij negatief was in mijn eerdere berichten leek het mij wel netjes om mijn ervaringen tot dusver te delen. Afgelopen zaterdag is er uiteindelijk een monteur langsgekomen om het probleem thuis en in het centrale/wijk huis te verhelpen. Dit was uiteindelijk snel gedaan. De weg naar deze afspraak was lang maar was waarschijnlijk nog langer geweest indien ik niet had aangegeven om mijn contract met kpn op te zeggen. Hierdoor werd ik doorverbonden met iemand van de afdeling SAFE/klantbehoud. De persoon die mij hierbij te woord heeft gestaan heeft daadwerkelijk betrokkenheid getoond en teruggebeld. De service medewerkers achter 0800-0402 lijken behoorlijk gelimiteerd te zijn in wat ze kunnen doen. Na deze ervaring twijfel ik (na aflopen van dit contract) of ik bij KPN ga blijven. De verwachting dat zij een effeciente aanbieder zijn van telekom producten voor het hele gezin vind ik tegenvallen. KPN lijkt hierin en in customer service niet veel beter in dan T-Mobile of Ziggo/Vodafone. 

Dank voor de update, @GXR . Uiteraard snap ik je twijfel gezien de hele gang van zaken. 

Ik spreek de hoop uit dat de diensten nu gewoon stabiel blijven. Mocht er onverhoopt toch iets mis gaan, kun je dat hier ook melden. Bij bovenstaand issue was onze slagkracht beperkt maar dat geldt uiteraard niet voor alle problemen. Vaak zijn we in staat om snel en adequaat een oplossing te bieden.