Beantwoord

Slechte service KPN

  • 24 November 2020
  • 10 reacties
  • 132 keer bekeken

Helaas ben ik al sinds 1 november bezig om mijn internet, televisie en telefoon geregeld te krijgen via KPN. Ondanks dit alles schijnt het onmogelijk te zijn om de werkzaamheden uit te voeren. 

Allereerst is het moeilijk om het pakket te versturen. Vervolgens moet je 6x aan de lijn hangen om een monteursafspraak te maken en wanneer de monteur dan op 18 november langs komt, krijg je na 4 uur te horen dat het helaas niet is gelukt. 

Zelf tot de conclusie gekomen waardoor het niet is gelukt en ook daarna weer gebeld om dit door te geven. Er werd mij beloofd dat ik de volgende ochtend teruggebeld zou worden. Helaas ook dit is niet gelukt. Weer gebeld en er werd mij een noodoplossing geboden, ik zou op 20 november een soort nood wifi krijgen. Je raadt het al… ook dit is helaas niet gelukt. Opnieuw gebeld en ditmaal zou ik een noodkastje toegestuurd krijgen met digitenne, zodat ik ook televisie kon kijken. Ook werd mij beloofd dat ze echt druk bezig waren met het maken van een monteursafspraak en dat ik maandag uiterlijk dinsdag weer teruggebeld zou worden.

Op de 21e kwam de digitenne en het wifi kastje inderdaad binnen! Helaas was deze pret maar van korte duur, want toen deden de zenders van digitenne het niet. Weer een half uur aan de telefoon gezeten en weer niet gelukt. 

Maandag netjes afgewacht en nu zitten we op dinsdag om 15:30 en nog steeds niet gebeld door de back office. Zojuist weer de klantenservice gesproken die weer niets konden doen. 

 

Inmiddels heb ik zonder te overdrijven 3,5 uur met de KPN aan de telefoon gezeten, gedoe met mijn werkgever omdat ik mijn werkzaamheden niet fatsoenlijk kan uitvoeren én geen vertrouwen meer in de KPN. Als dit de manier is hoe er met nieuwe gebruikers wordt omgegaan, mogen jullie je schamen. 

Ik kan het niet en ik weet het niet, zijn de enige antwoorden die ik krijg. 

Ik kan het niet bestaat niet en ik weet het niet?! Volgens mij hoort er in een groot bedrijf als dat van jullie voldoende gecommuniceerd te worden tussen de verschillende bedrijfstakken. 

 

Jammer, dat ik op dit punt heb moeten komen, na 3,5 week geduld, om dit bericht te schrijven. Ik hoop dan ook dat jullie er iets van leren en in de toekomst beter omgaan met jullie klanten. Want zonder klanten, geen KPN. 

 

 

 

 

icon

Beste antwoord door Samanthaa_96 4 December 2020, 12:59

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Samanthaa_96, welkom hier. 

Ik kan mij goed voorstellen dat je baalt. Je wilt graag aangesloten worden alleen dit lijkt lastiger dan verwacht. Niet zo fijn. :( Nu begrijp ik dat je al een Direct Online Pakket hebt gekregen, maar daar werkte de Digitenne niet van. Nog steeds niets? Als dat het geval is, wil je dan je profiel voorzien van het CAS ID. Samen met jouw postcode + huisnummer en naam van de contractant. Dan ga ik ook meteen kijken hoe het ervoor staat met de aansluiting. Ik begrijp je frustratie dan ook goed, dit laat wel lang op zich wachten. Wil niet zeggen dat ik meteen wat kan veranderen, maar ik ga kijken wat ik kan doen. 

Reputatie 7
Badge +20

Mocht ik nog kunnen helpen, dan hoor ik nog graag van je.

Hi Bart!

Dankjewel voor je reactie. Inmiddels is het opgelost gelukkig. Ik ben nu alleen nog in afwachting van de coulance regeling en dan is de case gesloten.

Met vriendelijke groet,

Samantha

Reputatie 7
Badge +20

Ik begrijp dat het grootste gedeelte al geregeld is en dat ook de coulance nog geregeld gaat worden. Zo niet, laat het dan weten. 

Hi Bart,

Helaas schijnt het regelen van een coulance afspraak ook nog niet te lukken. Vorige week vrijdag kreeg ik telefonisch te horen dat ze er druk mee bezig waren en ik waarschijnlijk die dag nog over teruggebeld zou worden. We zijn anderhalve week verder en nog steeds niet gebeld. Hopelijk kun jij iets voor mij betekenen? Daarnaast wordt morgen 68 euro afgeschreven voor mijn mobiele abonnement. Dit terwijl ik een abonnement heb van 25 euro per maand en uw collega mij vertelde dat ik maar één keer de activatiekosten hoef te betalen omdat zowel internet mobiel als televisie tegelijk zijn afgesloten. Deze kosten heb ik begin van de maand dan ook al betaald. 

Reputatie 7
Badge +20

Dat is volgens mij niet wat afgesproken is. Mag ik eens meekijken hoe het ervoor staat met betrekking tot de coulance. Zou je daarvoor jouw profiel willen voorzien van gegevens. Hoor ik graag weer van je als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee. 

Ingevuld!

Ik zie dat er gisteren weer contact geweest is, @Samanthaa_96 . Wat is daar uitgerold?

Ja dat contact heb ik wederom zelf opgenomen. Er is uitgekomen dat het schijnbaar normaal is om 64 euro te betalen voor je telefoonrekening de eerste maand bovenop de 61 euro die ik al voor televisie en internet heb betaald. En ik krijg als vergoeding 25 euro administratiekosten terug. 
 

Op zijn zachtst gezegd vind ik dit alles een bijzonder tafereel en bizar als ik kijk naar wat dit gehele KPN avontuur mij aan tijd, geld en energie heeft gekost.

Maar weet je wat, het is mijn energie niet waard om me verder op te winden over het beleid dat KPN hanteert en de wijze waarop zij denken met klanten om te gaan. Om nog maar niet te spreken over het feit dat er totaal geen terugkoppelingen worden gegeven wanneer deze worden beloofd.

 

Ik hoop dat de KPN mijn geld gaat steken in de verbetering van het helpen van de klanten. Ik wens dit niemand toe.

Reputatie 7
Badge +20

Ik kan mij dat voorstellen. Spijtig om het zo te lezen, maar bedankt voor je feedback. Dat neem ik mee. 

Mocht er weer eens iets zijn, laat het weten en dan gaan we er mee aan de slag.