Vraag

slechte service van kpn

  • 5 August 2020
  • 8 reacties
  • 161 keer bekeken

Waarom als er al maanden problemen zijn met de glasvezel kast en dit is bekend bij kpn wordt dit niet opgelostĀ 

Ik ben nu al maanden bezig bellen monteurs over de vloer geen oplossing maar alleen maar problemen om de haverklap ligt mijn glasvezel eruit en zit ik dagen zonder internet en tv

De monteurs hebben het probleem ook al meerdere keren doorgegeven maar nog steeds geen oplossing maar mag wel elke maand betalen.

WANNEER WORDR DIT OPGELOST BEN HET ZAT


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +16

HalloĀ @Dillymaan,

Niet echt de bedoeling natuurlijk. De moderators hier kijken graag met je mee. Wil je vast jouwĀ forumprofiel aanvullen met je gegevens (de vakken privĆ© zijn alleen zichtbaar voor KPN en voor jou).Ā  Geef je even een seintje als je dit gedaan hebt?

Ik heb de gegevens bijgewerkt

Zo hoort de glasvezel eruit te zien

En zo ziet het er al maanden uit en niemand die er iets aan doet ook al contact gehad met kpn netwerk die zouden het gaan repareren maar nee nog steeds niet gebeurt

Is dit de normale gang van zaken

Reputatie 7
Badge +25

Hi @Dillymaan, welkom hier. Die tweede foto ziet eruit als noedelsoep inderdaad. Niet hoe het hoort. Ik heb gelijk maar een kijkje genomen aangezien je je profiel al hebt ingevuld. Ik zie een (langlopend) ticket open staan bij de technische afdelingen die nog altijd in behandeling is. De laatste update is van gisteren, dus ze zijn er nog steeds mee bezig. Als ik het goed lees word je hier morgen over gebeld. In de tussentijd kan ik vrij weinig voor je betekenen ben ik bang.

Dat langlopende ticket loopt al vanaf januarie hoe la g moet dit nog durenĀ 

Is het zo moeilijk een goede monteur te sturen die dit probleem met de kast gaat oplossenĀ 

Ook de compensatie ja die krijg je pas als het probleem is opgelost maar zoals het nu gaat kan dit nog wel een.paar maanden duren.

En in de tussen tijd ja we gaan u bellen ...... wat heb ik daaraan wij kunnen hier elke keer nietsĀ 

Geen internet geen tv zou u daar vrolijk van worden maar wel elke maand de hoofdprijs betalen.

Of hebben jullie geen mensen in dienst die dit soort apparatuur kunnen maken.

Ā 

Net weer een medewerker van jullie klantenservice gesproken en zeer onbeschoft behandeld

Meneer geeft aan dat ik maar moet afwachten tot ik gebeld wordtĀ 

Waarop ik zeg ja maar ik heb al 1000 keer deze klacht gemeldĀ 

DƤn krijg je als antwoord ja waarschijnlijk omdat je al 1000 keer heb gebeld blijven ze je onder aan de stapel gooien ik kan niks voor je doen en de haak wordt erop gegooidĀ 

Zo fucking onbeschoft is dit de behandeling naar jullie klanten

Reputatie 7
Badge +25

Zo te lezen liepen de gemoederen hoog op in dat gesprek. Ik ben van mening dat er van beide kanten gewoon ā€˜normaalā€™ en beschaafd gesproken dient te worden. Ik was natuurlijk niet bij het gesprek, dus verder kan ik er weinig over zeggen. Inhoudelijk klopt het echter verder wel; de afdeling die het in behandeling heeft neemt contact met je op, en met zelf te bellen naar de klantenservice schiet je nu niets op. Dus het enige advies dat ik kan geven is om af te wachten op dat telefoontje.

Waarom denk ik ook eigenlijk dat je op wat voor manier geholpen gaat worden door kpnĀ 

Ik heb echt werkelijk nog nooit zo.n slechte service meegemaakt.

En ja de gemoederen liepen hoog op zeker wanneer jullie medewerker zo.n domme opmerking maakt alsĀ 

Ja als je blijft bellen wordt je steeds onder aan de stapel gegooid hmmm erg slim om tegen iemand te zeggen die het al allemaal zat is

Het is elke keer wel wat met jullie en dan elkaar het handje boven het hoofd houden.

Het enige waar jullie goed in zijn is de rekening incasseren.

Daar gaat echt werkelijk nooit iets fout op die affeling incasso kunnen jullie die mensen niet naar de afdeling van de monteurs gooien dan wordt de glasvezel misschien gemaakt

Ā 

*Admin: bericht aangepast i.v.m. huisregels (allemaal hoofdletters)