Vraag

Slechte verbinding

  • 14 August 2020
  • 2 reacties
  • 19 keer bekeken

Normaal gesproken ben ik niet zo van het delen van mijn onvrede via forums.

Helaas is er geen  andere manier daar de KPN bijzonder slecht telefonisch bereikbaar is en wij al sinds maart met KPN en glasvezel bezig zijn.

we zouden nog gebeld worden voor een nieuwe afspraak omdat de connectie glasvezel provisorisch is aangesloten door de KPN monteur, en de opdracht was duidelijk. Het gevolg hiervan is, dat de TV’s het slechter doen en we regelmatig storings meldingen krijgen. Ook de WiFi is er niet beter op geworden. Juist slechter. Al met al niet plezierig . We zijn momenteel in het proces om na 30 jaar klant te zijn van KPN naar andere providers te kijken / informeren.

Admin: eigen topic aangemaakt voor vraag


2 reacties

Reputatie 7

Hi @Niekfrans, welkom op het het KPN forum. Wat ontzettend naar dat de glasvezelverbinding thuis niet optimaal werkt. Is er al meer bekend wanneer de monteur bij je komt om het op te lossen? 

Beste Nadia, 

 

zoals gezegd we zouden gebeld worden hebben het zelf verschillende keren geprobeerd maar met gemiddelde wachttijden van 10-15 minuten verdwijnt ons enthousiasme. Dit alles bij elkaar maakt dat we serieus na 30 jaar naar een andere provider op zoek zijn.

vrgr niekfrans

 

Reageer