Beantwoord

Slechte WiFi

  • 11 February 2020
  • 4 reacties
  • 66 keer bekeken

Hallo , mijn thuis abonnement is verlopen in juli 2019 , omdat ik zo slecht WiFi heb twijfel ik om over te stappen , Ziggo  heeft een goede aanbieding . Ik bellen met KPN met ene Anne met de vraag als ik bij jullie blijf kan ik dan die nieuwe WiFi versterkers krijgen of moet ik daarvoor betalen dan als ik mijn contract verleng ? Zegt ze , u mag overstappen hoor als u wilt en de WiFi verbeteraars moet u gewoon betalen , nou KPN bedankt voor de jarenlange service maar ga nu wel overstappen als je zo afgepoeierd word 

icon

Beste antwoord door Joep1965 11 February 2020, 18:56

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Badge +19

Als je nu slecht wifi hebt dan zal het, als je niets veranderd, ook bij Ziggo slecht zijn. Je zal aan de slag moeten. Plaats meerdere accesspoints bekabeld in huis. Bijvoorbeeld op iedere verdieping 1 en je hebt gegarandeerd goed wifi. Heb je deze tool al gedraaid? https://www.kpn.com/internet/wifi/manager.htm#/login

Reputatie 7

Hoi @Patje140844, dat gesprek verliep anders dan verwacht begrijp ik! Dat is vervelend om te lezen. Wat daarbij gezegd is over de Super WiFipunten klopt wel, die actie is alleen mogelijk voor nieuwe klanten. 

Je zegt dat jouw WiFi slecht is, wat is er precies slecht aan? Is de snelheid laag, valt het weg of iets anders? Voor WiFi geldt een internationale standaard, die overal gebruikt wordt. De kans is daardoor groot dat je bij Ziggo hetzelfde ervaart zoals Joep al noemt. Dat zou ook zonde zijn natuurlijk. Als je de WiFi manager doet die hij in zijn bericht noemt zal de WiFi verbinding zo optimaal mogelijk ingesteld. Hoe is het daarna?

Het helpt inderdaad bedankt , maar op de reclame staat en word gezegd  “bij ieder nieuw abonnement “ dan hadden jullie beter bij iedere nieuwe klant kunnen zeggen denk ik , als die link helpt en dat doet het zeker waar zijn dan die WiFi versterkers voor nodig. In ieder geval bedankt het werkt beter 

Reputatie 7

Graag gedaan, fijn dat het daarmee verbeterd is! De versterkers zijn niet voor iedereen nodig inderdaad, in sommige huizen reikt het signaal niet ver genoeg (bijvoorbeeld door dikke/geïsoleerde vloeren of muren) en dat kan op die manier vergroot worden. Dat het voor jou niet nodig is scheelt alleen maar natuurlijk.

Als we nog iets anders voor je kunnen doen weet je ons te vinden :slight_smile: