Beantwoord

Slechte wifi

  • 4 January 2021
  • 3 reacties
  • 40 keer bekeken

Goede middag,

 

Sinds gisteren avond valt onze wifi continue weg. We hebben vanalles geprobeerd. Via jullie telefoonnummer zijn de kosten al wat opgelopen omdat jullie 100 cent per minuut vragen en we na 10 mintuen nog steeds in de wacht stonden. En dat als vaste klant van KPN!

Graag zou ik willen dat jullie contact met me opnemen om te kijken wat er schort: (...).

Dit is de enige manier om contact met jullie op te nemen, helaas. Dus dan maar via deze weg.

 

Hartelijk dank alvast. Ik hoor jullie zo snel mogelijk.

Mirjam

 

*Admin: gegevens verborgen i.v.m. privacy

icon

Beste antwoord door Bart_ 12 January 2021, 08:37

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 6
Badge +9

Hallo @Mirjam H !!!

Voor zover ik weet is het nummer 0800-0402 gewoon gratis :thinking:

Wat hebben jullie allemaal geprobeerd ?

Wat voor Experiabox hebben jullie ?

Maken jullie gebruik van Wifiversterkers ?

Goeie tip. die zal ik bellen. Ik had een 0906 nummer gebeld.

We hebben een V10A box. En maken geen gebruik van versterkers. 

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Mirjam H Welkom hier op het KPN Forum! Het nummer van de klantenservice is inderdaad gewoon gratis te bereiken, via 0800-0402. Heb je ze inmiddels kunnen bereiken? Alles over het verbeteren van wifi lees je trouwens in dit topic