Vraag

Slechte wifi

  • 14 January 2021
  • 13 reacties
  • 81 keer bekeken

Reputatie 1

Ik heb sinds ik ben verhuist slechte WiFi.

Met de experiment WiFi versterker door verbonden met mijn ITV blijft mijn beeld hangen.

Ik ben al jaren abonnee en gebeld of ze iets voor me konden doen.

Het antwoord was helaas we kunnen niets doen,

Ik heb ook nog aangegeven dat als je nieuw bent krijg je super WiFi en voor vaste klant die al heel lang lid zijn kan er niets.

Helaas, dan maar op zoek naar een andere oplossing.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

13 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Goedemorgen @hamm0073 en bedankt voor je bericht. Wat zuur dat je sinds je verhuizing last hebt van slechte Wi-Fi maar goed dat je dit kenbaar maakt. Blijft het beeld van je ITV ook hangen wanneer je de ontvanger direct met kabel aansluit op de Experia Box? Door dit eens te testen kunnen we de nodige zaken al uitsluiten. Het klopt trouwens dat nieuwe klanten als welkomstaanbod kunnen kiezen voor gratis Super Wi-Fi (of korting op het abonnement). Dat betekent niet dat er voor vaste klanten niks kan. Vaste/bestaande klanten hebben bij aanvang van hun abonnement ook gebruik mogen maken van een welkomstaanbieding ;)

Reputatie 1

Hoi JanZ,

Als ik de tv ontvanger rechtstreeks aansluit blijft het beeld niet hangen.

Het is inderdaad vervelend dat de Wifi slecht is en boven helemaal geen Wifi verbinding heb.

Ik ben al zo lang abonnee, volgens mij rond de 25 jaar, dat ik niet meer weet of ik wel iets heb gehad, maar dat is niet anders.

 

 

Reputatie 7
Badge +12

Indien mogelijk zou ik je dan toch adviseren om de tv ontvanger rechtstreeks aan te sluiten. Op die manier heb je ook altijd de beste verbinding en de minste kans op verstoringen. Dat je boven geen Wi-Fi verbinding hebt, is in principe op te lossen door op de bovenverdieping ook een Wi-Fi versterker (KPN Experia Wi-Fi) te plaatsen. Hoeveel KPN Experia Wi-Fi's heb je op dit moment aangesloten waar zijn ze geplaatst?

Reputatie 1

Hoi JanZ

Ik heb er 1 en die staat op de 1e verdieping bij mijn werkplek

en toch heb ik op de 2e verdieping zeer slecht of geen WiFi

Reputatie 7
Badge +12

Dan lijkt het erop dat je baat hebt bij een extra KPN Experia Wi-Fi (versterker). Kun je je forumprofiel voor me invullen? Dan ga ik kijken of ik er voor kan zorgen dat er een extra exemplaar je kant op gaat komen!

Reputatie 7
Badge +12

Bedankt voor het invullen van je profiel! Kun je ook nog een 06 nummer voor me toevoegen (dit mag helemaal onderaan bij het kopje 'persoonlijke opmerkingen'). 

Reputatie 1

Hallo Janz

 

heb ik gedaan

sinds van de week heb ik problemen met het aanmelden van mijn bestaande experia versterker

ik krijg deze niet aangemeld in mijn netwerk en wordt niet herkend

zowel met de KPN thuis app als met het aanmelden via versterker en experiabox wordt deze nier herkend.

heb je hiervoor een oplossing?

 

john

 

Reputatie 7
Badge +12

Ik heb een nieuw setje KPN Experia Wi-Fi voor je aangevraagd en dit pakketje word bezorgd bij Probello (Bozenhoven 27). Je krijgt nog een sms zodra het pakketje voor je klaarligt. Heb je je huidige Experia Wi-Fi al eens gereset?

Reputatie 1

Beste JanZ,

 

Dank je wel.

Ja ik heb alles al meerdere malen gereset, zowel de Experia Wifi als de experia v10 Box.

Hij pakt hem niet.

Ik ga het proberen met het door jou opgestuurde set en laat het weten.

 

Nogmaals dank,

 

John

 

 

Reputatie 7
Badge +12

Top, dan zie ik je bevindingen graag tegemoet!

Reputatie 1

Hoi JanZ

 

ik heb het nieuwe setje ontvangen dank daarvoor

eerste aangesloten op de box zoals beschreven

hij start op en het wifilampje brand blauw 

echter blijft alleen het WiFi lampje blauw en het power lampje groen branden

het lampje van verbinding gaat niet branden op de Experia maar de WiFi op de box valt wel wel weg

krijg dus geen verbinding via de experia 

Als ik de experia laat zitten heb ik geen Wifi

heb je nog een idee wat ik zou kunnen doen?

 

Reputatie 1

Hoi JanZ

 

Volgens mij heb ik dat probleem gevonden

De experia nam mijn netwerknaam niet over waardoor niet zichtbaar.

Ingelogd in de experia en dit aangepast en toen ging het werken.

even afwachten maar ga ervanuit dat het is opgelost.

 

nogmaals dank

 

Reputatie 7
Badge +12

Mooi om te lezen @hamm0073 en natuurlijk graag gedaan! Fijn dat je het probleem zelf vervolgens op hebt weten te lossen :) Mocht je onverhoopt toch weer problemen ervaren dan hoor ik dat natuurlijk graag. Voor nu nog een goede zondag toegewenst!