Beantwoord

Slechte wifi/bereikbaarheid bepaalde ruimte!

  • 14 June 2020
  • 2 reacties
  • 52 keer bekeken

Goedeavond,

Ik heb een vraag over mijn wifi/internetverbinding in mijn woning. ik ben vandaag naar een kpn wikel geweest en mijn ongerief uitgesproken over de slechte ontvangst in mijn logeerkamer. Hiervoor moet ik een app downloaden, KPN thuis app, 

en kon ik de meting doen in de verschillende vertrekken van mijn woning. Dit gedaan en mijn vermoeden werd bevestigd, dat in de logeerkamer slecht bereik is! Ik zal ook de schermprintjes meesturen van mijn test. Het is toch immers zo dat kpn moet zorgen dat ik in huis overal wifi/bereik heb? Bij deze wil graag dat u er naar kijkt en het kan oplossen voor mij. Volgens de KPN winkel was dit een zaak voor KPN die dit moet oplossen.

 

Ik hoor graag snel van u.

 

Vriendelijke groet,

Carl Lamers

 

Bovenste foto is mijn slaapkamer, 2e foto is mijn huiskamer, en de 3e foto is de logeerkamer.

 

 

 

icon

Beste antwoord door Joep1965 14 June 2020, 21:59

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Badge +19

Heeft u de wifimanager al gedaan? https://www.kpn.com/internet/wifi/manager.htm#/loginNeem er even ruim de tijd voor. Op het punt waar uw wifi het slechtst is blijft u minimaal 5minuten wachten.  Vaak krijgt u dan 2 experia wifi's gratis.  Die moeten overigens wel bekabeld aangesloten worden op de experiabox met een kabel. Overigens is de provider niet verantwoordelijk voor Wi-Fi vanwege de externe omstandigheden. Laat even weten hoe het afloopt. 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Carl Lamers, welkom hier. 

De Wifi in de logeerkamer is dus matig. Als ik het zo lees staat het modem er te ver vandaan. Het signaal heeft moeite er te komen mede omdat het door betonnen muren moet en misschien ook nog wel een verdieping omhoog. Joep1965 noemt het ook al en stuurt je de WiFi manager al. Heb je die al doorlopen? Wat kwam er uit?