Beantwoord

Slechte wifi buitenshuis

  • 16 July 2020
  • 4 reacties
  • 104 keer bekeken

Wat is de beste optie om buiten WiFi sterk te krijgen dan ?

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 26 July 2020, 10:37

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Badge +19

Kpn heeft geen apparatuur voor buiten dus je zal dat ergens anders moeten kopen. En als u wegens ziekte goed bereikbaar moet zijn dan kiest u natuurlijk voor bekabelde wifipunten want dat is betrouwbaarder dan draadloos.

Reputatie 6
Badge +6

Geen enkele provider die je de garanties geeft dat je ook in de tuin overal goede wifi hebt. Het is al lastig genoeg om er voor te zorgen dat de wifi binnen overal goed is. Typisch voorbeeld van iemand die veel te veel van zijn wifi verwacht. Het is en blijft wifi; leuk en aardig allemaal maar als je altijd en overal bereikbaar wil zijn, zou ik niet teveel op wifi willen vertrouwen. Je betaalt je provider (in dit geval KPN) trouwens niet voor wifi maar voor wat er aan snelheid op je modem binnenkomt. Wanneer je draadloos gaat werken zul je altijd snelheid in gaan leveren. 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Carphunter. Welkom op het KPN Forum. Ik kan mij voorstellen dat je ook graag in jouw tuin gebruik wil maken van het wifi netwerk in huis. Zoals Joep1965 en JuanNegro al aangeven kan niet garanderen dat je een goede wifi verbinding in de tuin hebt. Je zal daarvoor zelf apparatuur moeten aanschaffen. Met een outdoor accesspoint ga je waarschijnlijk een heel stuk komen, wanneer je die bedraad aansluit.

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Carphunter. Welkom op het KPN Forum. Ik kan mij voorstellen dat je ook graag in jouw tuin gebruik wil maken van het wifi netwerk in huis. Zoals Joep1965 en JuanNegro al aangeven kan niet garanderen dat je een goede wifi verbinding in de tuin hebt. Je zal daarvoor zelf apparatuur moeten aanschaffen. Met een outdoor accesspoint ga je waarschijnlijk een heel stuk komen, wanneer je die bedraad aansluit.

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ik ga ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!

Â