Beantwoord

Slechte Wifi en slechte service.

  • 16 November 2020
  • 6 reacties
  • 152 keer bekeken

Graag zou ik willen weten hoe ik in contact kan komen met iemand van KPN die wel antwoord op mijn vragen kan geven.

Bij het algemene nummer zijn de standaard antwoorden, kan ik niet, wil ik niet, doen we niet of u moet nog even geduld hebben.

Mijn geduld begint op te raken en ben zeer benieuwd of er binnen KPN mensen werken die wel snappen dat een klant betaald voor een product en als dat niet werkt er voor een oplossing gezorgt moet worden ipv steeds maar weer afwachten.

icon

Beste antwoord door Bart_ 20 November 2020, 11:14

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Ha @SuzanneK Welkom hier op het KPN Forum. Je kunt ons bereiken op diverse manieren, zoals je wellicht hebt ontdekt. De klantenservice is bereikbaar via de telefoon, chat en social media. Op dit Forum kun je uiteraard ook je verhaal doen. De community bestaat uit klanten, net als jij, die graag met je meedenken en je advies geven over allerlei zaken. Als je er onderling niet uitkomt, zijn er moderators (zoals ik) die ook mee kunnen denken. 

Gezien de titel van je topic zul je problemen met wifi hebben. Daar kun je hier heel veel info over vinden, bijvoorbeeld in ons algemene topic over wifi. Heb je dat al eens bekeken? Ik weet zeker dat je daar verder mee komt. En waar ben je bij de klantenservice precies tegenaan gelopen? Wat versta je precies onder ‘standaard antwoorden’? 

Reputatie 7
Badge +20

Dag @SuzanneK Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd, dus ik ga er graag vanuit dat je via een andere weg bent geholpen. Je bent uiteraard van harte welkom hier op het KPN Forum: de community staat voor je klaar. 

Ondertussen is het probleem grotendeels opgelost, waar ik alleen heel boos over ben is de gang van zaken van de klantenservice. Meerdere malen wordt het gesprek gewoon afgebroken (dus opgehangen). Er wordt niet gedacht in oplossingen, alleen maar gezegd dat dingen niet kunnen en dat we geduld moeten hebben. Oplossingen aandragen is echt iets waar niets mee gedaan wordt. We hebben 4 weken met problemen gezeten, terwijl er wel thuis gewerkt moest worden, huiswerk gedaan door 2 pubers en al die tijd blijf ik gewoon door betalen voor een product wat niet naar behoren werkt.

Reputatie 7
Badge +24

U betaald niet voor WiFi. U betaald voor internet op een bekabeld aangesloten pc of laptop. WiFi kan niet gegarandeerd worden. Als u problemen met WiFi hebt, en u geeft acuut internet nodig, sluit je pc of laptop dan gewoon even bekabeld aan.

Want die superwifi schotels waren gratis..... dat was het eerste probleem. Dat de superwifi apparaten steeds uitgingen en niet met elkaar communiceerde...... Tweede probleem was een klapperende internet waardoor alles steeds wegviel. Derde probleem een KPN tv kastje wat storing op de lijn gaf...... maar daar betaal ik natuurlijk ook allemaal niet voor..... sorry, maar dit antwoord zegt net zoveel als de service van de KPN zelf.

Reputatie 7
Badge +20

Dag @SuzanneK Ik snap heel goed dat het frustrerend is als iets niet werkt. Als je dan vervolgens met de klantenservice belt voor hulp, is het fijn als je goed geholpen wordt. Dat is klaarblijkelijk niet gebeurd en dat vind ik ik jammer voor je. Uit je laatste berichtje blijkt dat er meerder dingen spelen of speelden? 

Even voor de extra context. Op het KPN Forum gaan onze klanten met elkaar in gesprek. Ze helpen elkaar met adviezen en je kunt door zelf even te zoeken ook al heel veel vinden. Als je er onderling echt niet uitkomt staan er moderators, zoals ik, klaar om bij te springen. Als je hulp wilt of je verhaal wil doen is het dus zaak om duidelijk aan te geven wat er speelt en waar je naar op zoek bent.  Zo heeft Nick an sich een heel goed punt met zijn opmerking over wifi. Bij jou lijkt er echter meer aan de hand te zijn, waardoor je er niet mee uit de voeten kunt. Als je duidelijk toelicht wat er speelt kan de community je ook gerichtere antwoorden geven.Â