Beantwoord

Slechte WiFi en tv na aansluiting op glasvezel

  • 2 March 2022
  • 2 reacties
  • 110 keer bekeken

Ik heb vorige week glasvezel aangesloten gekregen op mijn modem. Maar helaas vanaf dat moment problemen met wifi en tv. 

Tv vaak zwart beeld met ondertiteling. Gebeurt zeer vaak. Op 3 tv's met eigen kastjes.

En wifi valt vaak volledig weg. Mijn dochter kan der huiswerk niet meer maken via wifi.

Heb gebeld met klantenservice. Gedaan wat ze zeiden al heb ik het meeste zelf al geprobeert. En wifi advies super wifi. Snap daar het nut niet van want tegenover het modem heb ik al geen wifi meer. 

Baal hier behoorlijk van.

icon

Beste antwoord door Anonymous 2 March 2022, 16:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Hallo @Meertjes_fam , hal eerst de glasvezelkast eens minimaal 2 minuten van de stroom en na de herstart geef dan de modem eens een fabrieks-reset, gaat het nu beter?

 

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Meertjes_fam! Met glasvezel hoor je een snellere stabielere verbinding in huis te halen. Dus laten we gaan kijken hoe we dat ook voor elkaar kunnen krijgen. Heb je al gekeken of de tip van @JanD helpt? Zo niet zou je dan willen aangeven welke stappen je met de klantenservice nog meer hebt doorlopen? Dan hoeven we hier niks dubbel te doen.