ondanks dat alles via glasvezel gaat van Kpn en we het duurste internet abonnement hebben is de wifi gewoon om te janken
na 4 afspraken voor een monteur ( de 1e 2 kwamen nooit opdagen en de 3e had t te druk ) adviseerde de Kpn monteur ons de “ super” wifi , kosten € 250,00 buiten de kosten van de monteur .
dit werkt nog steeds niet naar behoren, mijn internet op mijn mobiel werkt 10x beter dan onze internet in huis ondanks dat ik in een nieuwbouw woning zit , en als je erover belt dan word of de verbinding verbroken of er moet weer een monteur komen van € 50,00
ik vraag me af waarom ik wederom moet betalen voor een monteur om blijkbaar de onbekwaamheid van de 1e monteur op te lossen .
bestaat er niet zoals garantie en klant tevredenheid ??
ik ben benieuwd of meer mensen dit probleem hebben.
inmiddels is dit zon grote ergernis geworden aangezien ik ook internet voor me eigen bedrijf nodig heb dat ik zo langzamerhand in staat ben om 2 mobile abonnementen inmijn internet en tv onder te gaan brengen bij een andere provider
in al die 15 jaar dat ik klant ben bij Kpn heb ik nog nooit zon slechte service ervaren , als iemand nog tips heeft wat ik kan doen dan verneem ik deze graag
Beste antwoord door Erik van KPN
Bekijk origineel