Vraag

Slechte wifi slecht service

  • 22 March 2021
  • 1 reactie
  • 24 keer bekeken


Ik heb op mijn eerste verdieping slechte WiFi bereik ! 30 mbit . Wat heel laag .is Nu vroeg ik of er iets aan kan doen . En jullie respons is dat het inderdaad heel laag is maar omdat het hoger als 20mbit is doen ze er nix aan !! En dat ik een versterker moet toepassen van hun die vervolgens mij 150€ ongeveer gaat kosten ! Ik vind dit belachelijk aangezien ik 2mobiele en tv internet abonnement heb bij jullie en zou dit gewoon netjes kosteloos moeten worden opgelost ! Jullie leveren een dienst /product waar ik voor betaal en Jullie  moeten zorgen voor een optimaal functioneren van dit product ( daar betaal ik jullie ook voor)!! Ook is er nu een actie bij jullie dat jullie van die versterkers gewoon weg geven aan nieuwe klanten !! Het is te belachelijk voor woorden dat je als bestaande goede klant niet word gehoord of geholpen !! En wel elke maand en duur abonnement afrekend maar 0,0 service verlenen als het niet werkt !!


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 6
Badge +6

30 mbps is een prima snelheid voor draadloos internet. Daarbij betaal je niet voor de WiFi. De actie met gratis super WiFi is gewoon een welkomstaanbieding. Toen jij nieuw klant werd heb je ook iets van korting ontvangen. Maar toch vind je het ‘belachelijk’. En dat jij geen gratis apparaat krijgt waar je geen recht op hebt heeft niks te maken met service.Â