Beantwoord

Slechte wifi Xperia box v10

  • 7 February 2020
  • 5 reacties
  • 130 keer bekeken

Beste, 

Ik heb de laatste tijd last van slechtere WiFi, bij de router zelf is het goed, maar zo gauw ik 10 meter verder in de bijkeuken ben valt hij al weg, ook boven in de slaapkamer (terwijl de Xperia box letterlijk beneden in de woonkamer rechtstreeks onder ons bed staat) is de verbinding slecht tot niet.

Wat valt hier aan te doen?

Groet Paul

icon

Beste antwoord door Joep1965 10 February 2020, 08:49

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Hallo KPN?? 

Hallo KPN?? 

Hallo @Paul86 , het forum is géén helpdesk waar je vraag meteen beantwoord wordt.

Voor een snelle reactie kun je beter bellen of chatten.

Heb je je modem al eens een echte reset gegeven, dus niet alleen even aan uit?

 

Badge +19

Heb je de wifi tuner al gedaan?https://www.kpn.com/internet/wifi/tuner.htm#/login

Heb je de wifi tuner al gedaan?https://www.kpn.com/internet/wifi/tuner.htm#/login

Hallo @Joep1965 , als Telfort-klant ken ik die wifi-tuner niet, vandaar dat het ook nooit in me opkomt om dat eens te proberen.:thinking:

Reputatie 7
Badge +25

Hi Paul, Paul hier. Excuses voor de late reactie. Het is ontzettend druk…

10 meter kan veel zijn als je kijkt naar WiFi. Het ligt ook aan dingen die kunnen interfereren met het signaal. Zo kan je op 4 meter van de Experia box staan, maar als je een verdieping hoger staat met dik beton of een flinke vloerisolatie, dan merk je dat direct. De Wifi-manager waar Joep naar verwijst lijkt mij geen slecht plan. Het kan heel goed zijn dat die je verder helpt. Laat vooral weten wat daaruit naar voren komt.