Beantwoord

Smart tv verbreekt de verbinding

  • 25 January 2019
  • 2 reacties
  • 64 keer bekeken

Beste KPN,

een paar weken terug hebben wij jullie allernieuwste Experia box V10a ontvangen. Ik heb deze recent geïnstalleerd en alle verbindingen werken goed, behalve onze samsung smart tv. Die verbindt wel met het netwerk, maar als ik echt het netwerk ga gebruiken bv Netflixen, dan verbreekt de verbinding al heel snel. Ik kijk dan naar mijn netwerk status en die zegt dat ik mijn DNS-instellingen moet configureren met mijn IP-instellingen of ik moet mijn netwerk provider raadplegen, maar ik heb al gebeld en via de online chat contact gehad en die kwamen ook niet verder dan alles opnieuw opstarten. Ik heb nu alles al een keer herstart en zelfs de router terug naar de fabrieksinstellingen teruggezet desondanks herhaalt dit fenomeen zich steeds. Heeft iemand dit probleem nog meer? Zoja, help mij alsjeblieft!
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 31 January 2019, 21:17

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Welkom op het forum, Dirkroos! Jammer te horen dat deze verbinding niet goed werkt. Ik maak uit je beschrijving op dat de smart tv via wifi is verbonden, klopt dat? Heb je de mogelijkheid om hem bekabeld aan te sluiten? Wifi is een mooi iets, maar voor apparaten die verder niet of nauwelijks van plaats veranderen raden we toch altijd een bekabelde verbinding aan.

Mocht dat toch onverhoopt niet lukken, kun je aangeven of je verder nog andere apparaten in je netwerk hebt? En hoe ver staat de tv van de Experia Box vandaan?
Reputatie 7
Badge +30
Je hebt niet meer gereageerd, Dirkroos. Ik ga ervan uit dat het probleem is opgelost. Zo niet, beantwoord alsnog de vragen 🙂