Beantwoord

Sms krijg van KPN

  • 4 February 2020
  • 5 reacties
  • 155 keer bekeken

vandag heb ik een sms krijg van kpn .."Beste klant, 2 weken geleden hebben wij het direct online pakket gedeactiveerd. Tot op heden hebben wij het pakket nog niet terug ontvangen. wilt u het pakket naar ons opsturen als u dat nog niet hebt gedaan? U ontvang een bevestiging per sms als wij het pakket hebben ontvangen. Mvg , kpn” 

Maar heb ik alvast opgestuurd.. maar heb ik nog niet bevestiging sms gekrijgt .. (ik heb  nadat mijn internet geactiveerd opgestuurd… eerder dan berichten)

 

mvg sahin

icon

Beste antwoord door Noordzee 4 February 2020, 20:53

Bekijk origineel

5 reacties

vandag heb ik een sms krijg van kpn .."Beste klant, 2 weken geleden hebben wij het direct online pakket gedeactiveerd. Tot op heden hebben wij het pakket nog niet terug ontvangen. wilt u het pakket naar ons opsturen als u dat nog niet hebt gedaan? U ontvang een bevestiging per sms als wij het pakket hebben ontvangen. Mvg , kpn” 

Maar heb ik alvast opgestuurd.. maar heb ik nog niet bevestiging sms gekrijgt .. (ik heb  nadat mijn internet geactiveerd opgestuurd… eerder dan berichten rond 13 januari)

 

mvg sahin

 

Reputatie 7
Badge +28

Bewaar het ontvangstbewijs wat je gekregen hebt bij het Post-NL-inleverpunt goed. Dan heb je een bewijs dat je het wel hebt opgestuurd.

 

De kans is overigens aanwezig dat je niets meer van hoort. Mogelijk is de SMS door KPN iets te vroeg gestuurd en was het terugsturen van het pakket nog niet verwerkt in de administratie van KPN. 

 

Reputatie 7

Hey @oktay77, welkom op het KPN forum. Apparatuur die we in bruikleen verstrekken, willen we uiteraard weer terug hebben. Heb je het verzendbewijs nog? :) 

Hey @oktay77, welkom op het KPN forum. Apparatuur die we in bruikleen verstrekken, willen we uiteraard weer terug hebben. Heb je het verzendbewijs nog? :) 

ik heb geen verzendbewijs maar ik kan wel SSID: geven ..(MobilWiFi-EC0D)  en pwd: 1my7dfb3.. Huawei aparaat…..ik zal probeer uitzoeken verzendbewijs maar op dit moment heb ik niet..

Reputatie 7

Ai, dat is niet zo handig. We kunnen nu niet controleren of je het pakketje hebt geretourneerd. Heb je de instructies opgevolgd, die wij je aanbieden voor het retourproces? Hopelijk komt het verzendbewijs nog boven water. Laat het ons dan weten :)

Reageer