Beantwoord

SMS notificatie bestelling ontvangen, onterecht

  • 27 May 2020
  • 4 reacties
  • 126 keer bekeken

Ik heb een vreemde sms ontvangen over een bestelling.

Ik heb niks besteld dus vertrouw dit niet.

 

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 27 May 2020, 11:22

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Sjaco_89. Welkom op het KPN Forum! Wat goed dat je het hier aangeeft. Wat staat er precies in jouw ontvangen sms? Ik zal het voor je nakijken. Zou je jouw naam, postcode, huisnummer achter willen laten op het KPN Forum profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Beste klant, op woensdag 27 mei 2020 kunt u de KPN apparatuur omruilen op het servicepunt: 'Gamma', Oude Middenweg 185, 2491AE in 's-Gravenhage. Wij verzoeken u de oude apparatuur (incl. evt. voedingsadapter) verpakt in een doos mee te nemen en te voorzien van het retouradres: KPN, Antwoordnummer 10119, 2400VB Alphen aan den Rijn ovv RMA 3997203. U ontvangt nog een bericht wanneer uw pakket beschikbaar is op het servicepunt. Groet, KPN

 

Je overige vragen zijn inmiddels ingevuld. 

Reputatie 7
Badge +21

Beste klant, op woensdag 27 mei 2020 kunt u de KPN apparatuur omruilen op het servicepunt: 'Gamma', Oude Middenweg 185, 2491AE in 's-Gravenhage. Wij verzoeken u de oude apparatuur (incl. evt. voedingsadapter) verpakt in een doos mee te nemen en te voorzien van het retouradres: KPN, Antwoordnummer 10119, 2400VB Alphen aan den Rijn ovv RMA 3997203. U ontvangt nog een bericht wanneer uw pakket beschikbaar is op het servicepunt. Groet, KPN

Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Deze sms ontvang je als bevestiging wanneer er apparatuur (TV-ontvanger of ExperiaBox) defect is en wordt omgeruild. Waarschijnlijk is jouw mobiele nummer per ongeluk ingevuld bij een andere klant. Deze sms was dus eigenlijk bedoeld voor een andere klant en kan verder geen kwaad. Waarschijnlijk ontvang je vandaag nog een sms waarin staat dat het pakketje klaar ligt. 

Reputatie 7
Badge +21

We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!

Reageer