Beantwoord

Snelheid anders dan beloofd

  • 11 October 2019
  • 11 reacties
  • 299 keer bekeken

Wij hebben deze week KPN internet en televisie aangevraagd mobiel hadden wij al zitten nu bij Caiway heel gedoe met overstappen dat is op zich geen probleem maar toen ik keek naar de snelheid van ons internet was dat niet 100mb maar 12 erg weinig terwijl er 100 MB beloofd was.
Heel heel vervelend dat ik de vraag niet gewoon telefonisch kan stellen.
Zijn zijn er meer mensen met dit probleem in het Westland? Er ligt hierr van Caiway glasvezel maar men beloofde ons met klem dat de snelheid die KPN via een stukje koper aanbied net zo snel is.

 

Admin: titel aangevuld i.v.m. volledigheid

icon

Beste antwoord door knelpunt 17 October 2019, 09:48

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Badge +19
Wat zegt deze site over de te behalen snelheid? Graag screenshot plaatsen zonder je postcode en huisnummer. https://netco-fpi-info.fourstack.nl
Joep, Heel erg bedankt voor je snelle reactie in de bijlage een plaatje Dan lijkt de snelheid heel hoog dat snap ik niet voor het door de KPN 12 MB wordt gezegd op internet kan ik van deze snelheid uitgaan dan lijkt het me prima.

Ben ben er nu overigens ook achter gekomen hoe ik wel iemand aan de telefoon kan krijgen Je moet Simpelweg inspreken "Ik wil een medewerker spreken"
Badge +19
Je lijn is niet goed geconfigureerd. Een medewerker kan dit oplossen. Genoemde snelheid moet je kunnen halen. Laat je even weten hoe het afloopt?
Ga ik zeker doen! THX!
Badge +19
Is je internet al opgeleverd?
Reputatie 7

Hoi @knelpunt, dat klinkt inderdaad alsof jou verbinding niet helemaal goed is ingesteld. Is het via de telefonische collega's reeds gelukt? Als dat nog niet gelukt is kijk ik natuurlijk ook graag met je mee. In dat geval kan je jouw postcode en huisnummer op je forumprofiel invullen en me hieronder laten weten dat je dat hebt gedaan, dan kan ik voor je aan de slag.

Hallo Jasper,

Ik heb nog niets gedaan maar ik kreeg in de winkel te horen dat de snelheid niet onder deed voor die van caiway. Ik deed echter een test op adres en toen kwam ik bij kpn op 12 mb dat is erg weinig vergeleken bij de 100 die ik nu heb. De spulken zijn onderweg maar Ik weet nu dus niet of ik KPN inderdaad wil laten installeren. Ik zal wel even gaan bellen met een medewerker

Badge +19

Mag ik je een advies geven? Vul je profiel helemaal in  dan kijkt @Jasper het voor je na. Danweet je zeker dat jet het juiste antwoord krijgt. Zeker omdat het een lastig geval lijkt te zijn.

Telefonisch contact gehad Alles Is Op dit adres in orde was oude informatie op het internet anders geregeld Bedankt voor de reacties

Reputatie 7

Graag gedaan, fijn dat het verduidelijkt is na het contact met de telefonische collega's. Als we nog iets voor je kunnen betekenen weet je ons te vinden, we helpen je graag :slight_smile: