Vraag

snelheid bedraad internet

  • 3 July 2021
  • 13 reacties
  • 151 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +7

Ik zou sinds vandaag 1gb op bedraad internet krijgen,  maar de down zit op ongeveer 470mb. Laptop met 1gb netwerkkaart direct op v12 aangesloten met cat 6 kabel. Ik heb al gebeld en er zou een ticket gemaakt worden. Ik heb daarvan geen bevestiging gekregen,  dus is dat niet goed opgepakt? Ik heb geen zin in onnodig lang wachten op een ticket wat misschien niet bestaat. 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

13 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @kevster, heb je inmiddels nog iets over je ticket vernomen?
Anders werp ik er graag een blik op!
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Reputatie 7
Badge +20

@kevster ik zie nu net pas dat je je profiel hebt ingevuld. In je dossier lees ik dat je inmiddels mijn collega's bij 0800-0402 nog een keer gesproken hebt en je het nog een keer ging testen met een rechtstreekse verbinding.
Is dat nog gelukt?

Reputatie 7
Badge +7

Ga ik vandaag of morgen doen, rechtstreeks op glas,  dus niet met modem er tussen.

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat het gelukt is. Anders hoor ik het graag!

Reputatie 7
Badge +7

Rechtstreeks aansluiten op nt geeft geen internet signaal. Dus weer laptop direct op box 12 aangesloten,  down blijft rondom 450 hangen, up ergens rond de 600. Kan het zijn dat er toch een monteur moet komen om een aanpassing te doen bij het glaskastje?

Hallo @kevster heb je de glasvezelkast al eens minimaal 2 minuten van de stroom gehaald en daarna de router (KPN Box12) een fabrieksreset gegeven?

Reputatie 7
Badge +7

Is de speedtest van kpn wel betrouwbaar? Glas stroomloos gemaakt en modem reset gegeven , down blijft onder de 500

Reputatie 7
Badge +20

Ah dat is balen @kevster, ik heb hier een ticket voor aangemaakt. Mijn collega's achter de schermen nemen nog even contact met je op en kunnen eventueel een monteur inplannen wanneer dat nodig is.
Houd er rekening mee dat zij vanaf een afgeschermd of 088 nummer zullen bellen!

Reputatie 7
Badge +7

Hey wat fijn dit initiatief, super bedankt!

Reputatie 7
Badge +20

graag gedaan hoor 🙂 laat me vooral weten wat de uitkomst is!

Reputatie 7
Badge +20

Goedemorgen @kevster, ik zie dat mijn collega's het inmiddels opgepakt hebben.
Ook zij zien geen problemen op afstand maar hebben je nog niet kunnen bereiken.
Je hebt als het goed is een mail/sms gehad met een telefoonnummer en toegangscode!

Reputatie 7
Badge +7

Lig een paar dagen op het strand en dan neem ik mijn kpn box niet mee😉. Ik neem nog wel contact op.

Reputatie 7
Badge +20

hahaha gelijk heb je! Geniet er van!:sunglasses: