Beantwoord

snelheid glasvezel

  • 20 January 2021
  • 7 reacties
  • 79 keer bekeken

beste mensen,

 

ik heb sinds vorige week glasvezel. kastje erop gezet door monteur en een kabel in de V10 en pair bonding kabel door geknipt en weg. Voor en na glasvezel speedtest gedaan snelheid met pair bonding hoger dan met glas. Er is mij verteld dat ik zonder abonnement te wijzigen 100/100 zou krijgen. Gebeld met Kpn nu blijkt dat er eerst een soort "blokkade”op zit en kan wel 30 dagen duren voordat er een verbeterde snelheid meetbaar is!!! Persoonlijk vind ik het een raar verhaal!!! Heeft iemand hier een antwoord op!!!

Alvast bedankt.

 

robert


Admin: topic verplaatst naar juiste board

icon

Beste antwoord door Joep1965 20 January 2021, 20:10

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Badge +19

Raar verhaal inderdaad.  Bij de overgang naar glasvezel verandert er niets aan je abonnement met de bijbehorende snelheid. Dus had je 100/30  dan blijft het zo. Wel heb je mogelijkheden om andere abonnementen te nemen met andere snelheden.  Uiteraard met een bijbehorende prijs. 

. .  pair bonding kabel door geknipt . .

Om de bitjes er uit de laten lopen ?

 

beste joep,

via koper pair bonding haal steeds 120/60 maar met glas 58/37 . Ik dacht een stap vooruit te maken met glas maar op dit moment komt dit bedrogen uit.  Weet jij iets over een blokkade die er voor enige tijd op kan zitten!!

Reputatie 7
Badge +24

De Experiabox is nu aangesloten via de WAN poort en de DSL poort is nu leeg?

De Experiabox is nu aangesloten via de WAN poort en de DSL poort is nu leeg?

ja in de wan glas… DSL is leeg

 

Badge +19

Heb je het glasvezelkastje al 2 minuten van de stroom gehaald? Van de blokkade heb ik nog nooit gehoord om eerlijk te zijn.

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @robertschut, ben benieuwd of je de tip van @Joep1965 nog hebt geprobeerd. Is de snelheid van je verbinding verbeterd? Anders adviseer ik je om even met ons te bellen zodat mijn collega mee kan kijken naar de verbinding. We zitten elke dag tussen 8.00 - 22.00 uur voor je klaar en zijn bereikbaar op het nummer 0800 0402 (gratis).