Beantwoord

Snelheid internet komt niet overeen met snelheid abonnement

  • 13 January 2021
  • 6 reacties
  • 64 keer bekeken

 

Ik heb recent het abonnement aangepast naar een down- en upload van 500, maar dit haal ik niet.

Geheel bekabeld haal ik in de download nog wel tot 468, maar de upload komt niet verder dan 317. Gemeten via de snelheidstest van KPN. 

Toch wel jammer, voor een prijzig abonnement. 

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 24 January 2021, 13:49

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Jaap H. Welkom op het KPN Forum! Wat goed dat je het hier meldt. Zodra ik jouw gegevens heb kan ik jouw verbinding vanuit deze kant doormeten. Zou je het KPN Forum profiel willen voorzien van naam, postcode, huisnummer en klantnummer? Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Ik hoor graag van je!

Gedaan!

Reputatie 7
Badge +21

Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb jouw verbinding doorgemeten en kom op dit moment geen bijzonderheden tegen. Heb je deze speedtest op verschillende apparaten uitgevoerd? Zou je de stroomstekker van jouw glasvezelkastje en ExperiaBox uit het stopcontact willen halen en na 2 minuten de stekker van het glasvezelkastje er weer in willen doen? Wanneer het glasvezelkastje weer volledig is opgestart mag je de stroomstekker van de ExperiaBox er weer in doen en resetten.  Ik ben erg benieuwd of dit het probleem verhelpt.

Reputatie 7
Badge +21

Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat het probleem inmiddels is verholpen. Als dit niet het geval is dan weet je mij te vinden.

Zojuist het gevraagde uitgevoerd en inderdaad de beide snelheden zitten nu rond de 500. Bedankt!

Reputatie 7
Badge +21

Goed om te lezen dat je nu wel deze snelheid haalt. Graag gedaan! :blush: