Beantwoord

Snelheid upgraden lukt niet door openstaande wijziging

  • 3 mei 2021
  • 19 reacties
  • 137 keer bekeken

Badge

Hier net zo’n drama, 28 april over van dsl naar glas, verbinding werkt maar is niet te upgraden naar 500. Continu melding dat mijn wijziging in behandeling is,wat niet waar is. Na drie telefoontjes zou het uiterlijk vandaag ,03-05, mogelijk moeten zijn. Wat denk je ? Beroerde service, morgen maar weer bellen, kost wel steeds meer moeite om vriendelijk te blijven.

Admin: Afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door Alexandra 9 juni 2021, 08:41

Hallo Alexandra, het is opgelost !!!!! Snelheden van de webbased speedtest goed te noemen. De aanbieding van Ziggo kan de prullenbak in.

hartelijk dank voor je bemoeienissen, duim voor jou. Groet, Rob

Ah, wat fijn om te horen Rob! Blij dat de specialisten het hebben opgelost, je pakketwijziging nu netjes afgerond is én dat alles goed werkt 🙂 Graag gedaan. Je weet mij/ons hier te vinden als we iets voor je kunnen doen.

Bekijk origineel

19 reacties

Badge

Hier net zo’n drama, 28 april over van dsl naar glas, verbinding werkt maar is niet te upgraden naar 500. Continu melding dat mijn wijziging in behandeling is,wat niet waar is. Na drie telefoontjes zou het uiterlijk vandaag ,03-05, mogelijk moeten zijn. Wat denk je ? Beroerde service, morgen maar weer bellen, kost wel steeds meer moeite om vriendelijk te blijven.

Ja inderdaad! Mag hopen dat het via dit forum opgelost word. 

Badge

Maar even een screenshotje bijgevoegd

 

 

Badge

Inmiddels modem gereset naar fabrieksinstellingen, heb e.e.a. aan kunnen passen, zou morgen 05-05 duidelijk moeten worden. Ben benieuwd en als dat de oorzaak van het probleem was,,waarom weet geen van de drie helpdeskmedewerkers dit dan te noemen.

morgen meer.

Reputatie 7
Badge +14

Hi @Roblankhaar, om je goed te kunnen helpen en om ons forum overzichtelijk te houden hebben we een eigen topic voor je aangemaakt. 

Ik lees dat 't aanpassen van je pakket en contact met de klantenservice niet gladjes is verlopen. Zo lang er een pakketwijziging open staat of nog niet afgerond is, kan je inderdaad nog geen nieuwe wijzigingen doen. Het klinkt wel gematigd positief dat je gereset hebt en dat je later wijzigingen hebt kunnen doen. Dat wachten we natuurlijk eerst even af voordat we conclusies trekken :) Ik hoor vandaag graag van je hoe het is afgelopen, en of ik je ermee kan helpen.

Badge

Hi @Roblankhaar, om je goed te kunnen helpen en om ons forum overzichtelijk te houden hebben we een eigen topic voor je aangemaakt. 

Ik lees dat 't aanpassen van je pakket en contact met de klantenservice niet gladjes is verlopen. Zo lang er een pakketwijziging open staat of nog niet afgerond is, kan je inderdaad nog geen nieuwe wijzigingen doen. Het klinkt wel gematigd positief dat je gereset hebt en dat je later wijzigingen hebt kunnen doen. Dat wachten we natuurlijk eerst even af voordat we conclusies trekken :) Ik hoor vandaag graag van je hoe het is afgelopen, en of ik je ermee kan helpen.

Hoera,,het werkt, 500 down en up, nou nog even wachten of het ook is doorgekomen dat ik graag een derde decoder heb bij besteld en dan ben ik weer helemaal tevree.

Reputatie 7
Badge +14

@Roblankhaar Hoera, dat is fijn! :tada:

Je hebt een bevestiging per e-mail ontvangen toch, van deze wijziging van je pakket? Staat daar ook de derde tv-ontvanger in? Wat je ook kan doen is inloggen in MijnKPN. Daar kan je meteen zien of deze wijziging (verhogen van de snelheid) al afgerond is. Je kunt daar ook je pakket bekijken en waar nodig aanpassen, zoals bijvoorbeeld het toevoegen van een extra tv-ontvanger als je dat wilt. Laat maar weten of het is gelukt.

Badge

Inmiddels weer een week verder, wijzigingen in mijn KPN zijn weer niet mogelijk, zie nog steeds mijn oude gegevens, nergens een spoor van de bestelde derde ontvanger, snelheden zijn, behalve op mijn televisie, wel stabiel naar 500 gegaan. KPN begint op een lelijke kras op mijn auto te lijken,,je stoort je er aan maar leert er mee leven.

Badge

@Roblankhaar Hoera, dat is fijn! :tada:

Je hebt een bevestiging per e-mail ontvangen toch, van deze wijziging van je pakket? Staat daar ook de derde tv-ontvanger in? Wat je ook kan doen is inloggen in MijnKPN. Daar kan je meteen zien of deze wijziging (verhogen van de snelheid) al afgerond is. Je kunt daar ook je pakket bekijken en waar nodig aanpassen, zoals bijvoorbeeld het toevoegen van een extra tv-ontvanger als je dat wilt. Laat maar weten of het is gelukt.

Sorry hoor, maar dit is drie weken  na aansluiten toch gewoon slecht ?

Reputatie 7
Badge +14

@Roblankhaar Ik ben niet anders dan met je eens dat dit niet de bedoeling is. Ik heb je gegevens erbij gepakt, het lijkt erop dat de wijziging van je pakket toch ergens in het systeem vastloopt. Ik heb er naar gekeken, maar ik kan het niet zelf voor je verhelpen helaas. Daarom heb ik een melding aangemaakt en doorgezet naar de specialisten om dit op te lossen. Zij zorgen ervoor dat de wijziging van je pakket afgerond wordt, zodat alles straks klopt in MijnKPN en je ook wijzigingen kan doen wanneer je dat wilt. Zoals het hoort, natuurlijk.

Er kunnen een paar werkdagen overheen gaan, meestal wordt het binnen maximaal 5 werkdagen opgelost. Dat gebeurt zo snel mogelijk. Als ik een update of nieuws voor je heb, laat ik het je hier weten!

Badge

@Roblankhaar Ik ben niet anders dan met je eens dat dit niet de bedoeling is. Ik heb je gegevens erbij gepakt, het lijkt erop dat de wijziging van je pakket toch ergens in het systeem vastloopt. Ik heb er naar gekeken, maar ik kan het niet zelf voor je verhelpen helaas. Daarom heb ik een melding aangemaakt en doorgezet naar de specialisten om dit op te lossen. Zij zorgen ervoor dat de wijziging van je pakket afgerond wordt, zodat alles straks klopt in MijnKPN en je ook wijzigingen kan doen wanneer je dat wilt. Zoals het hoort, natuurlijk.

Er kunnen een paar werkdagen overheen gaan, meestal wordt het binnen maximaal 5 werkdagen opgelost. Dat gebeurt zo snel mogelijk. Als ik een update of nieuws voor je heb, laat ik het je hier weten!

19 Mei en wat denk je ,,,,,? precies, er gebeurt helemaal niks. Nou kan ik wel zeggen dat ik overweeg om over te stappen naar Ziggo maar waarschijnlijk maakt dat helemaal geen verschil. Zit inmiddels maar onder een VPN bij een ISPN, werkt prima en snel. Nou nog een internet abonnement via een schotel. Toch jammer, was juist weer terug bij KPN omdat ze de zaakjes tenminste werkend hadden,,maar ja, dat was vroeger.

Reputatie 7
Badge +14

@Roblankhaar De melding is nog in behandeling. Ik heb gevraagd om een update. Zo gauw er nieuws is, laat ik het je meteen weten.

Reputatie 7
Badge +14

@Roblankhaar Even een update van mijn kant. De melding die ik aangemaakt heb is in behandeling bij de specialisten. Ik heb een update gekregen dat eraan gewerkt wordt, maar dat het erg druk is, waardoor het langer duurt dan gewoonlijk. Excuus hiervoor! Het wordt in ieder geval zo snel mogelijk opgelost en zo gauw ik meer weet, hoor je het van me.

Badge

@Roblankhaar Even een update van mijn kant. De melding die ik aangemaakt heb is in behandeling bij de specialisten. Ik heb een update gekregen dat eraan gewerkt wordt, maar dat het erg druk is, waardoor het langer duurt dan gewoonlijk. Excuus hiervoor! Het wordt in ieder geval zo snel mogelijk opgelost en zo gauw ik meer weet, hoor je het van me.

@Alexandra dank voor je terugkoppeling, ik wacht geduldig met je mee, hoop dat het inderdaad snel wordt opgelost.

Reputatie 7
Badge +14

@Roblankhaar Geen probleem, ik hou je gewoon op de hoogte voor zover ik kan, dat is het minste dat ik kan doen. De melding is in behandeling, ik zie nu wel staan dat er andere specialisten bij betrokken zijn. Dus er gebeurt zeker iets :) Het is klaarblijkelijk alleen complex, waardoor het lang duurt. Als er iets verandert laat ik het je weten. 

Badge

Hallo Alexandra, het is hier inmiddels weer dramatisch, snelheden zijn verschillend en ontzettend instabiel, vind dat het wel erg lang duurt, betaal inmiddles gewoon mijn oude abonnementskosten terwijl ze voor de glasvezel lager liggen. Samenvattend,ik betaal te veel voor minder dan ik eerst had. Voor de liefhebber, twee afdrukken van de speedtest op twee devices op een meter van het modem.

 

Reputatie 7
Badge +14

@Roblankhaar Ik heb opnieuw gevraagd om een update. Ik hou je op de hoogte.

Reputatie 7
Badge +14

@Roblankhaar Het lijkt erop dat de specialisten een stap verder zijn! Ik kreeg een update en je pakket moet nu zijn bijgewerkt en afgerond. Kan je voor me controleren hoe het er nu uit ziet in MijnKPN, en of je wijzigingen kunt doen als je wilt?

Badge

Hallo Alexandra, het is opgelost !!!!! Snelheden van de webbased speedtest goed te noemen. De aanbieding van Ziggo kan de prullenbak in.

hartelijk dank voor je bemoeienissen, duim voor jou. Groet, Rob

Reputatie 7
Badge +14

Hallo Alexandra, het is opgelost !!!!! Snelheden van de webbased speedtest goed te noemen. De aanbieding van Ziggo kan de prullenbak in.

hartelijk dank voor je bemoeienissen, duim voor jou. Groet, Rob

Ah, wat fijn om te horen Rob! Blij dat de specialisten het hebben opgelost, je pakketwijziging nu netjes afgerond is én dat alles goed werkt :) Graag gedaan. Je weet mij/ons hier te vinden als we iets voor je kunnen doen.

Reageer