Vraag

Snelheid van 9,4mbit, terwijl abonnement 1Gbit is

  • 9 March 2022
  • 10 reacties
  • 121 keer bekeken

Badge

Ik zit rechtstreeks met een kabel op het modem en haal een snelheid van 9.4Mbps klopt dit als je een abbo hebt van 1Gb up/down


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Nee. Heeft u al eens een andere kabel geprobeerd? 

Badge

Andere kabel en andere laptop maakt niets uit ,modem aan en uit gezet werkt ook niet

 

Badge

 

Badge +19

Heb je het glasvezelkastje al 2 minuten van de stroom gehaald?

Badge

Yepp ook al

Badge +19

En er is verder niks aangesloten op het modem?

Reputatie 7
Badge +24

Er zit geen switch tussen ofzo?

Badge

Helemaal niets zelfs geen tv

Zo te zien is er iets mis met je laptop of netwerkdrivers van je laptop of de netwerkpoort van de router. De netwerkverbinding tussen je laptop en de router wordt nu ingesteld op 10Mb/s. Probeer het eens op een andere poort op je router. En kijk ook eens welke snelheid je via WiFi haalt.

Reputatie 7
Badge +17

Dag @Dickslinger, dat is inderdaad geen snelheid om over naar huis te schrijven.

Ik sluit me aan bij de reactie van @mrGanesha:

Zo te zien is er iets mis met je laptop of netwerkdrivers van je laptop of de netwerkpoort van de router. De netwerkverbinding tussen je laptop en de router wordt nu ingesteld op 10Mb/s. Probeer het eens op een andere poort op je router. En kijk ook eens welke snelheid je via WiFi haalt.

Een aantal vragen die ik hierbij heb:

  • Welke snelheid haal je via wifi op jouw laptop?
  • Welke snelheid haal je via de kabel op een andere laptop?
  • Welke snelheid haal je op een ander apparaat?
  • Welke snelheid haal je op een andere netwerkpoort van het modem?

Â