Beantwoord

Sneller Internet Buitengebied: in december mogelijk, maar nu niet meer.

  • 7 February 2022
  • 2 reacties
  • 126 keer bekeken

Wat een pech :-(
In December onderzoek gedaan wat de mogelijkheden zijn om mijn internet snelheid te verhogen vanĀ  22Mb naar wat beters zodat thuiswerken(3 personen) en TV kijken gelijktijdig weer mogelijk was. Komt er op internet in December bij KPN uit het systeem rollen : vaste lijn met aanvulling 4G buiten gebied tot 50Mb. Dacht na de feestdagen we gaan de boel overzetten naar KPN hebben ze in de tussentijd de theoretische maximale snelheid verhoogt van 28Mb naar 35Mb. In de praktijk is de snelheid ook iets omhoog gegaan van 23Mb->28 Mb. Nieuwe uitkomst geen recht meer op 4G buiten gebied.

De afdeling verkoopĀ kon hier niets betekenen want het systeem gaf de mogelijkheid niet en zeiĀ U kunt een klachten brief sturen. Gebeld door de klantenservice daar was het verhaal U heeft alleen recht op 4G buitengebied als je snelheid onder de 20Mb zit en dat was al 3 jaar zolang hij bij KPN werkte? Dit is wel vreemd want in december was de theoretische snelheid 28Mb en zouden we 4G voor thuis kunnen krijgen volgens de KPN website.

We wonen ook wel in een buiten gebied, pairbonding is niet mogelijk, er ligt geen kabel en geen glasvezel.

Het lijktĀ me dat er ergens een paar vinkjes moeten worden gezet maar blijkbaar niet de juiste mensen aan de lijn gehad, helaas.

Zit denk ik weinig anders op dan dan maar klant te gaan worden bij T-Mobile alles in 1Ā  met een extra T-Mobile 4g voor Thuis abonnement, tenzij er iemand anders nog een idee heeft om het voor elkaar te krijgen bij KPN?

Ā 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Ā 

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 9 February 2022, 13:01

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

HoiĀ @Motorman, welkom op ons forum!
Dat is wel ontzettend ongelukkige timing zo inderdaad.
Ik vrees dat ik hier heel kort in kan zijn, ik heb ook alleen dezelfde mogelijkheden als mijn telefonische collega's.

Het kan inderdaad voorkomen dat je eerder wel in aanmerking kwam voor Sneller internet buitengebied maar door een wijziging van beschikbare snelheden niet meer.Ā 
Hier is simpelweg geen oplossing voor.Ā :frowning2:

Meer informatie over buitengebied en alle mogelijkheden kun je vinden op www.kpn.com/buitengebied

Hallo Thomas,
Bedankt voor het antwoord en jammer dat KPN hier verder niets in kan betekenen,Ā het had Jullie 1 nieuwe klant opgeleverd voor Alles in 1 en 4 voor mobiele telefoon maar helaas.