Beantwoord

Sneller internet buitengebied maar heb een v8 modem

  • 14 June 2020
  • 5 reacties
  • 122 keer bekeken

Ik heb op de camping ook al enkele jaren internet maar dan via dsl.

Deze werd steeds trager waardoor ik eerder genoodzaakt was itv daar op te zeggen omdat dat niet te doen was.

Internet is daarna ook weer iets achteruit gegaan en  heb nu dus vandeweek een sagecom 4g modem ontvangen voor sneller internet buitengebied.

Wat blijkt nu, ik heb een experiabox V8 modem staan en deze werkt blijkbaar niet met het 4g modem en zou ik een v10 modem nodig hebben volgens de gebruiksaanwijzing.

Nu is het zo dat ik eerder een v10 modem heb gehad maar is deze destijds door de monteur vervangen door een v8 modem omdat de afstand tot de centrale te groot zou zijn en dit modem daar niet mee om zou kunnen gaan o.i.d.

Wat is hier de juiste oplossing ?

grt,

ron

icon

Beste antwoord door packetstorm 19 June 2020, 22:53

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Is er een KPN moderator / medewerker die een oplossing weet ?

Reputatie 7
Badge +28

Op het forum is de wachttijd opgelopen tot 7 dagen. Als je sneller contact wilt met iemand van KPN voor een ander modem, dan kun je beter bellen met 0800-0402. 

 

Reputatie 7
Badge +9

@packetstorm  het is druk op het forum dus het kan een paar dagen duren voordat een moderator reageert. 

Je kan wellicht chatten of bellen 0800-0402

Vind het wel zo netjes om te melden dat het is opgelost.

Via de chat met KPN medewerker een nieuw V10 modem kunnen regelen.

4G modem werkte niet direct met de experiabox  maar na een reset van het Sagecom 4G modem (oplossing hier op het forum gevonden) werkte het.
Verbinding is nu tot 4x sneller.

Grt en dank,

Ron

Reputatie 7
Badge +30

Beste @packetstorm, welkom! Ik kan me voorstellen dat je niet op mij wilde wachten en even gechat hebt. Top dat het opgelost is en heel fijn dat je het nog even liet weten :-).