Beantwoord

software probleem

  • 10 January 2021
  • 9 reacties
  • 78 keer bekeken

hoe is het mogelijk dat ik om de halve klap de software opnieuw moet installeren voor netflix te kijken. tv ontvanger en alle andere mogelijkheden al uit geprobeerd word er schijtziek  van heb ik bij telfort nooit geen problemen mee gehad sinds het kpn is wel 4 keer per week  als ze dot niet snel oplossen pak ik een andere provider er zijn er zat betere en goedkopere 

icon

Beste antwoord door Rutger van KPN 23 January 2021, 16:22

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +15

@Arco2019 Welkom op het forum. 

Wat irritant dat je zo vaak je ontvanger moet herstarten. Wat gebeurt er precies dat er voor zorgt dat je moet herstarten? Krijg je een foutcode in beeld of gebeurt er iets anders? 

Hallo bedankt voor je reactie ik moet om de halve klap via het menu een frisse start doen want anders heb ik wel beeld maar geen geluid op netflix groeten Gérard 

Reputatie 7
Badge +15

@Arco2019 Duidelijk, het beeld loopt dus gewoon door. Je hebt enkel geen geluid, klopt dat? En heb je deze problemen echt alleen bij Netflix of ook bij andere tv onderdelen? 

Zou je voor mij ook je forumprofiel willen invullen en hier een seintje kunnen geven als dit gelukt is? Dan kan ik je gegevens er bij pakken wanneer nodig. 

Hallo ik heb het profiel ingevuld ik heb inderdaad alleen geluid voor de rest gebruiken we niet veel tv doet het wel gewoon

 

Groeten Gérard 

Reputatie 7
Badge +15

@Arco2019 Ik begrijp dat je dit probleem dus niet hebt als je gewoon tv kijkt? Dan heb je dus wel gewoon beeld en geluid?

Ja dat klopt alleen bij netflix 

Heeft het trouwens altijd gedaan dit probleem begon na het overgaan naar kpn

Reputatie 7
Badge +15

@Arco2019 Bedankt voor de aanvullende informatie. 

Ik heb een meting uitgevoerd op de lijn en zie dat je Experiabox niet 100% goed meer functioneert. Deze wil ik dan ook graag vervangen! 

Ik stuur je een privé bericht met meer informatie.

Bedankt voor de snelle reactie. 

 

Groeten Gérard