Beantwoord

Software-update modem mislukt. Alle lampjes blijven uit op de experiabox.

  • 20 September 2021
  • 2 reacties
  • 84 keer bekeken

Beste,

 

Ik heb een sms en mail gekregen dat de update van het modem niet is gelukt. Ik gebruik op dit moment een eigen modem (Fritxbox 7530), en heb zoals beschreven de oude experiabox ook aangesloten. De experiabox werkt echter helemaal niet meer, de lampjes gaan niet branden (zelfs het “aan” lampje niet). Graag reactie of er een actie benodigd is, of dat het updaten van de experiabox niet nodig is.

 

Groet,

Vincent

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 22 September 2021, 13:42

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7

De update van de Experia box is niet noodzakelijk maar je zult wel jouw 7530 voor KPN moeten configureren als je dat nog niet gedaan hebt.

Reputatie 7
Badge +19

Goedemiddag @Vincent92, als zelfs het powerlampje niet brandt, zou dat haast duiden op een defect modem. Je kan deze dan eventueel laten vervangen via de klantenservice (0800-0402).

De update van de Experia box is niet noodzakelijk maar je zult wel jouw 7530 voor KPN moeten configureren als je dat nog niet gedaan hebt.

Zoals hierboven al wordt aangegeven is de update echter niet noodzakelijk.