Vraag

Sommige apps werken niet via wifi sinds overstap naar glasvezel

  • 25 March 2024
  • 4 reacties
  • 47 keer bekeken

Ik ben pas overgestapt naar KPN glasvezel en kom achter dat sommige apps werken niet met de wifi op mijn Android mobiel.

Dit is incl. belangrijke apps zoals Rabobank en HBO Max. Bij die en andere niet werkende apps heb ik voor gezorgd dat ze up-to-date zijn, zelf verwijderd en opnieuw upgeload maar het mag niet baten. Ik ben overgestapt naar KPN vanwege geen onderbrekende verbinding maar dit vind ik wel erg jammer.

Ik heb de forum gezocht of andere mensen ook zulke problemen en lees helaas dat zo is, oplossing is nergens te lezen. Wie heeft dit inmiddels kunnen oplossen?


4 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Vreemd...bij mij werken Rabo en HBO Max wel gewoon, ook op Android...dat kan niets met de KPN-glasvezelverbinding te maken hebben lijkt mij, @SK-H.

Reputatie 7
Badge +24

Gebruikt u KPN Veilig? Of malwarefilter?

Nee geen van beide. Ik heb de klantenservice gebeld en die kon me ook niet helpen.

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @SK-H, welkom bij de KPN Community! Wat een vreemde situatie, heb je nog een oplossing kunnen vinden? Op wat voor een apparaat draai je deze apps exact? Zou je ook jouw profiel verder kunnen aanvullen en aangeven welk modem je daar hebt staan? 

Reageer