Beantwoord

SONOS nog niet ontvangen

  • 14 March 2021
  • 3 reacties
  • 39 keer bekeken

Sinds 15 februari is mijn pakket actief bij jullie, alleen mijn Sonos One nog niet in ontvangst mogen nemen. Waar kan ik zien wanneer deze binnenkomt of wat de status is?

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 16 March 2021, 13:49

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hi @Nickless, welkom hier!

Als je de Sonos speaker nog niet binnen hebt, snap ik dat je wilt weten wanneer je deze gaat ontvangen. Fijn dat je gegevens al in je forumprofiel staan, ik heb ze erbij gepakt. Ik zie dat je ook contact met de klantenservice hebt gehad, en dat mijn collega het voor je doorgegeven heeft. Onze collega's van de backoffice kijken het voor je na en nemen contact met je op om het op te lossen. Mocht je vragen hebben, laat het dan gerust weten.

Hallo Alexandra,

 

Reeds nog niks vernomen van uw collega's van de backoffice. Word ik nog gebeld of gemaild hierover?

 

Sorry zojuist bericht ontvangen dat het onderweg is. Dankjewel in ieder geval.