Beantwoord

Soundbar niet ontvangen als welkomstcadeau

  • 27 July 2021
  • 3 reacties
  • 168 keer bekeken

Ik heb ook geen soundbar ontvangen ? Maar ook nergens meer iets van een bericht dat het later komt ? Hoe weet ik dat hij wel geleverd gaat worden nu of horen we gewoon niks meer hiervan ?

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 30 July 2021, 16:21

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @Nvos, leuk dat je gekozen hebt voor KPN! :green_heart:  Ik begrijp dat je nog wacht op jouw welkomstcadeau, de soundbar. Een dag nadat jouw diensten zijn geactiveerd, zou je van ons een e-mail met een Track & Trace moeten ontvangen zodat je de levering van het pakket kunt volgen. Heb je de Track & Trace al wel ontvangen, maar heb je nog vragen? Neem dan contact op met onze partner Sidekix. Sidekix is voor vragen bereikbaar op werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur via het telefoonnummer 088 623 7006 (lokaal tarief).

Heb je de Track & Trace nog niet ontvangen? Dan maak ik hiervan graag een melding. Zou je dan je forumprofiel willen aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje als je jouw profiel hebt ingevuld?

Goedemiddag , ik heb mijn profiel aangevuld.

Reputatie 7
Badge +17

Bedankt voor het invullen van jouw profiel. Op de bevestiging van 23 mei zie ik dat je gekozen hebt voor 6 maanden korting op jouw abonnement. Je kon bij de EK actie kiezen tussen drie welkomstcadeaus: korting op jouw abonnement, een televisie óf een soundbar. Je kunt slechts één van de drie kiezen. Jij hebt gekozen voor korting. Dat betekent dat jij dus geen soundbar zult ontvangen.