Specificatie kosten internet voor werkgever

  • 4 December 2020
  • 3 reacties
  • 70 keer bekeken

Hallo KPN,

Ook ik ontvang graag een specificatie van mijn factuur ivm het declareren van de internetkosten.

 

mvg, 

Janneke

 

*Admin: eigen topic aangemaakt naar aanleiding van de reactie in dit topic. 
 

Hanna_ 3 jaar geleden

Hoi @JannekeWen,

Dan zit je waarschijnlijk nog in het oude portfolio, bij de oude abonnementen is internet en tv namelijk één totaal bedrag. Bij de nieuwe abonnementen (KPN Hussel) hebben we dit aangepast. Ik kan daarom niet op de facturen specificeren welk deel van het bedrag voor tv en welk deel voor internet is. Je zou op onze website kunnen kijken hoe de huidige abonnementen zijn opgebouwd om zo een idee te krijgen van wat alles ongeveer kost. 

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @JannekeWen, welkom op het forum.

Als het goed is ontvang jij maandelijks een factuur waar de opbouw van de kosten staat gespecificeerd. Ook kun je deze facturen terug vinden op jouw MijnKPN

Heb ik hiermee jouw vraag beantwoord? Of kan ik je nog ergens mee helpen? 

Hallo Hanna, nee op mijn maandelijkse factuur staat dit niet gespecificeerd.. 

tv & internet is 1 bedrag.

Mvg, 

janneke 

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @JannekeWen,

Dan zit je waarschijnlijk nog in het oude portfolio, bij de oude abonnementen is internet en tv namelijk één totaal bedrag. Bij de nieuwe abonnementen (KPN Hussel) hebben we dit aangepast. Ik kan daarom niet op de facturen specificeren welk deel van het bedrag voor tv en welk deel voor internet is. Je zou op onze website kunnen kijken hoe de huidige abonnementen zijn opgebouwd om zo een idee te krijgen van wat alles ongeveer kost.