Beantwoord

Spotify niet gratis meer

  • 18 March 2020
  • 8 reacties
  • 152 keer bekeken

Reputatie 2

Goede dag kpn.

Ben nu al een aantal jaren bij jullie (met veel plezier) heb kpn compleet maar geen spotify premium helaas. Jullie zijn zo aan het stunten voor nieuwe klanten maar helaas niet voor de vaste klanten (vind dat wel jammer, ook de vaste klanten zijn belangrijk niet alleen de nieuwe klanten) ja af en toe een film dat je kunt bekijken maar heb hier weinig aan. Ik heb net me mobiele abonnement verlengd en krijg weer €5 korting is leuk maar heb liever eigenlijk spotify premium voor in de plaats kunnen jullie dat regelen voor mijn/of voor andere klanten? Misschien een optie dat je kunt kiezen tussen die €5 korting of spotify premium? Heb liever alle 2 natuurlijk ligt er aan wat jullie gaan doen.

Met vriendelijke groet Christian.

icon

Beste antwoord door Chrizziey 18 March 2020, 13:19

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Dag @C-Linders,

Spotify Premium heeft nooit onderdeel uitgemaakt van Compleet. Het werd alleen '’gratis'’ geleverd via Alles in 1, maar daar was het ook niet compleet gratis maar was de prijs grotendeels verwerkt in de abonnementskosten. Daarnaast is KPN geen filantropisch bedrijf en is niet verplicht om iets voor bestaande klanten te doen, want dat drukt voor iedereen de kosten omhoog. Ook die €9,99 moeten linksom of rechtsom betaald gaan worden. 

KPN geeft op hussel compleet wel vrij inzetbare €5,00 entertainmentkorting die kan worden ingezet op o.a. Spotify. 

Reputatie 2

Hallo @ChrisWissink .

Ik heb ook alles in 1 van kpn maar nog nooit iets gehoord van spotify dat vind ik wel ook wel vreemd.

Ik begrijp ook wel dat ze niets hoeven te doen voor vaste klanten maar vind het eigenlijk wel zo netjes van hun als ze het deden. Dus eigenlijk moet ik alles opzeggen en alles weer opnieuw doen zo dat ik dan weer een nieuwe klant ben zodat ik die korting dan wel krijg?

 

 Jij zegt ( KPN geeft op hussel compleet wel vrij inzetbare €5,00 entertainmentkorting die kan worden ingezet op o.a. Spotify) waar kan ik dat vinden of actiever kan ik zelf niet vinden. Ik heb het nu staan op me mobiele abonnement kan nergens vinden dat ik het ook kan gebruiken voor spotify.

Reputatie 7
Badge +16

 @C-Linders,
Als je het pakket hebt van Alles in 1 Standaard en Premium van voor 2017 krijg je Spotify '’gratis'’. Heb je Internet en TV of Hussel internet dan zul je €9,99 per maand moeten betalen. 

KPN doet zeker wel wat voor vaste klanten, alleen niet zoveel als voor nieuwe. Maar ook jij bent ooit nieuwe klant geweest en ook een andere provider doet niks met vaste klanten. Opzeggen is een mogelijkheid, maar je moet wel minimaal 6 maanden weg blijven om weer van actiekortingen gebruik te kunnen maken.  KPN geeft via seaters tegenwoordig voetbalkaarten of andere dingen weg onder verloting. (Daar zul je nu weinig aan hebben omdat we in een coronacrisis zitten). Ook zijn er regelmatig wel eens gratis zenders te zien. 

Als je het internetpakket Hussel i.cm. Hussel mobiel neemt krijg je 5 euro extra vrij inzetbare korting. Deze kun je inzetten op Netflix, Fox Sports, Spotify, Film1 en Pluspakket. Maar als je nu nog compleetvoordelen hebt valt bijvoorbeeld Fox Sports veel duurder uit. 

Reputatie 2

@ChrisWissink 

Hartelijk bedankt voor deze goede uitleg. Ik heb helaas nog geen internetpakket van hussel nu wel gedaan op me mobiele abonnement. Ik mag nu ook me internet/tv verlegen dus misschien wel een optie omdat te doen zo dat ik die €5 ergens anders voor kan gebruiken. 

Ik had kpn alles in 1 in 2016 gehaald maar idd geen standaard maar de instap versie. Niet echt duidelijk allemaal maar kan nog alle kanten op nu. 

Zelf van seaters heb ik nog niets gehoord dat ze onder verloting iets weggeven is dit allemaal nieuw of had kpn die via een mail moeten laten weten?

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @C-Linders,
Bij het hussel abonnement wil ik wel de kanttekening maken goed te kijken in MijnKPN of het echt voordelig is om over te stappen, je kan altijd kijken bij pakket wijzigen wat dit voor jou specifieke situatie betekend.
Dit goedkoper zijn zal namelijk niet voor iedereen het geval zijn. Als je nu bijvoorbeeld Internet en TV hebt i.c.m Mobiel (KPN Compleet) zul je bijvoorbeeld FOX Sports gratis krijgen, bij de overstap naar hussel zou je dan (€12,99- €5 = €7,99 p.m. extra betalen). Het is dus per situatie anders. 

Wat betreft seaters is naar mijn weten wel een nieuwsbrief over uit gegaan, maar hiervoor is een actieve toestemming van de klant voor nodig en die staat standaard op '’Nee'’. Ook dit kun je in MijnKPN aangeven hier voortaan wel van op de hoogte gehouden wilt worden.
Mocht je je willen aanmelden dan is dit mogelijk via seaters.com/kpn met de code '’GekopKPN'’.

Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust. :)

Reputatie 2

@ChrisWissink 

Inderdaad ik heb nu fox sport er gratis bij zitten i.v.m kpn compleet. Ik ga nog even goed kijken wat nu voordelig is voor mijn. al vast bedankt voor deze reacties je hebt me goed geholpen, en een paar nieuwe dingen weer geleerd!!!Ga zo ook even kijken bij seaters ( heb inderdaad dan uit staan even aan zetten en me eigen aanmelden) 

 

Als ik nog vragen heb hoor je ze zo snel mogelijk van mijn nog maals bedankt ChrisWissink!! 

Reputatie 7
Badge +16

Dag @C-Linders,
Graag gedaan. Mocht je nog vragen vragen hebben voel je niet bezwaard om ze dan nog te stellen. :) 

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen @C-Linders, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Ik zie dat Chris je al super goed geholpen heeft, heel fijn! Mocht je hier nog vragen over hebben of wil je hulp bij het wijzigen, dan hoor ik het graag!

Reageer