Skip to main content
Beantwoord

Spotify Premium is niet meer actief

  • 6 april 2019
  • 7 reacties
  • 74 keer bekeken

Hoi Alex,

ik ervaar precies hetzelfde probleem. Sinds 2 dagen geen premium spotify meer, maar Free. En dit terwijl wij een familiy abonnement hebben lopen bij jullie.

Admin: eigen topic aangemaakt.

Beste antwoord door Educated

mail is al binnen en code geactiveerd! Werkt weer zoals zou moeten. Bedankt Alex!
Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+25
  • Moderator
  • 23740 reacties
  • 6 april 2019
Hi Educated, welkom hier. Ik kijk dit ook voor jou graag na. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?

  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 6 april 2019
Als het goed is, is mijn profiel inmiddels aangevuld. Ik hoor het graag. Bedankt 🙂

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+25
  • Moderator
  • 23740 reacties
  • 6 april 2019
Dankjewel. Je hebt inderdaad een Family account. Je hoofdaccount is gekoppeld aan een Facebook account, daarmee kun je op de website van Spotify inloggen om de rest van de accounts te beheren. Als je hoofdaccount ook niet meer Premium is ga ik een nieuwe code voor je bestellen. Laat met dit even weten.

  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 9 april 2019
Hoi Alex,

ik vrees dat mijn hoofdaccount niet meer premium is. Ik heb al verschillende dingen geprobeerd inmiddels, maar niets mocht baten. 😞

Ik zie de nieuwe code graag tegemoet.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+25
  • Moderator
  • 23740 reacties
  • 9 april 2019
Dan ga ik nu een nieuwe code voor je bestellen, uiterlijk morgenmiddag krijg je deze via e-mail. Ik verwacht het echter vanavond nog. 🙂

  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • Antwoord
  • 9 april 2019
mail is al binnen en code geactiveerd! Werkt weer zoals zou moeten. Bedankt Alex!

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+25
  • Moderator
  • 23740 reacties
  • 9 april 2019
Educated schreef:
mail is al binnen en code geactiveerd! Werkt weer zoals zou moeten. Bedankt Alex!


Top, graag gedaan uiteraard.