Vraag

Spotify Premium voor €8,99 zolang abonnement loopt

  • 26 February 2020
  • 5 reacties
  • 184 keer bekeken

Aan mij is Spotify Premium verkocht voor €8,99 zolang het abonnement loopt.

Nu krijg ik zojuist een mailtje dat de prijs tóch wordt verhoogd.
Zijn er meer mensen aan wie het onder deze voorwaarde is verkocht?


5 reacties

Reputatie 7
Badge +17

@Menno van der Meer Welkom op ons Forum! Het is erg jammer dat we Spotify niet meer gaan aanbieden met die €1,00 korting p/m. Helaas is Spotify een losstaande dienst bij KPN. Dit is maandelijks opzegbaar. Het abonnement wordt als het ware iedere maand verlengd en kan dus ook iedere maand opgezegd worden. 

Beste Lisa,

Dank voor je antwoord.
Zoals je zelf aangeeft wordt het abonnement verlengd en is derhalve hetzelfde abonnement.
Het zou anders ook geen enkele waarde hebben om een dergelijke aanbieding te doen.

 

Reputatie 7
Badge +24

Je kunt zelf wel bedenken dat die prijs niet voor eeuwig en altijd hetzelfde zal blijven. Bij alles van KPN zijn de algemene voorwaarden van toepassing. De kleine lettertjes zeg maar, en daarin staat uiteraard dat dat KPN de prijzen mag aanpassen. 

Beste Nick,

Dank je voor je reactie. Of het zelf al dan niet kan bedenken, doet niet ter zake.

Ik heb een contractuele overeenkomst.

Het gaat mij echt niet om die ene euro, maar om het principe. Als ze na 10 jaar de prijs eens hadden verhoogd, zou ik er waarschijnlijk zonder enig probleem mee akkoord gaan. Echter, deze verhoging is na amper een jaar en dat maakt het misleidend adverteren.

Reputatie 7
Badge +17

@Menno van der Meer Ik ben het er mee eens dat dit niet handig gecommuniceerd is en snap de verontwaardiging. Ik kan het helaas niet mooier maken dan het is, de prijs gaat per april met €1,00 omhoog. 

Reageer